Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید

0
3400
Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید

پس از کش و قوس‌های فراوان، شرکت لنوو به صورت رسمی از گوشی جدید این شرکت به نوع Moto Z2 Play رونمایی کرد. اولین بار بیش از یک ماه پیش تصویر رسمی موتو Z2 Play فاش شد پس از آن ارائه باتری ضعیف‌تر برای موتو Z2 Play منتشر شد و در نهایت عکس واضحی از موتو Z2 پلی و زمان ارائه آن در 11 خرداد مشخص شد. امروز درست سر تاریخ موعود Moto Z2 Play به صورت رسمی توسط شرکت سازنده یعنی لنوو معرفی شد.

Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید

طبق انتظار، Moto Z2 Play یک گوشی 5.5 اینچی بوده که پنل فول اچ‌دی آن دارای فناور Super AMOLED بوده که از این نظر تفاوتی با مدل سال گذشته ندارد. طول و عرض آن با 156.2 و 76.2 میلیمتر تفاوتی خاصی نکرده اما ضخامت گوشی 1 میلیمتر کاهش پیدا کرده و به 6 میلیمتر رسیده ست. وزن گوشی 20 گرم کم شده و به 145 گرم رسیده است. از نظر طراحی تغییر اصلی این مدل جدید به تغییر در شکل و طراحی دکمه سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش تعلق دارد و نوار آنتن پیرامونی بخش پشتی نیز نسبت به گذشته با تغییر روبرو شده است.

Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید

ادامه حضور جک 3.5 میلیمتر هدست در این مدل نیز در نوع جالب توجه است.

پردازش در گوشی تغییر بزرگی نکرده و چیپ‌ست Snapdragon 626 آن دارای همان 8 هسته ARM A53 است اما فرکانس آنها از 2 به 2.2 گیگاهرتز رسیده و گرافیک Adreno 506 آن نیز هیچ تفاوتی نسبت به قبل نداشته است حافظه داخلی 32 گیگابایتی گوشی همان 3 گیگابایت رم دارد اما یک ورزن 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم نیز به آن افزوده شده است.

Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید

دوربین اصلی گوشی تغییر بزرگی کرده و از 16 به 12 مگاپیکسل رسیده که با گشودگی دیافراگم f/1.7 و سایز پیکسل 1.4 میکرونی تغییرات بسیار مثبتی را نسبت به گذشته تجربه کرده است وضوح فیلم‌برداری این دربین همچنان 4K با 30 فریم در ثانیه بوده و می‌ـوان با وضوح 1080p با 60 فریم در ثانیه نیز فیلم‌برداری کرد. دوربین دوم همچنان 5 مگاپیکسلی ست اما دیافراگم آن بازتر شده و از f/2.2 به f/2.0 رسیده است.

Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید

در زمینه ارتباطی وای‌فای هنوز نسخه n است ولی بلوتوث به ورژن 4.2 ارتقا یافته و پورت USB Type-C نیز ظاهرا از نسخه سرعتی 3.1 پشتیبانی می‌کند. طبق انتظار ظرفیت باتری آنها از 3,510mAh به 3,000mAh کاهش پیدا کرده که مطمئنا در دوام باتری تأثیر منفی برجای می‌‌گذارد. این گوشی امروز با قیمتی نزدیک به 619 دلار در برزیل رونمایی شد که با توجه به مشخصات رده میانی آن اندکی گران به نظر می‌‌رسد.

لنوو به جز خود گوشی از Moto Mods جدیدی نیز رونمایی کرده است. این موتو مادها شامل یک Moto GamePad که با افزودن یک جوی استیک و D-Pad یک دسته گیم را در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. Moto TurboPower یک باتری با ظرفیت 3,490mAh و قابلیت شارژ سریع را به گوشی می‌افزاید. JBL SoundBoost 2 دو اسپیکر 3 واتی و یک باتری 1,000mAh را در اختیار کاربران این گوشی قرار می‌دهد. Moto Style Shell شکل ظاهری گوشی را در چهار پترن مختلف ارائه می‌‌کند که علاوه بر ظاهر، امکان شارژ بی‌سیم را نیز به لیست امکانات دستگاه می‌افزاید. قیمت این موتو ماد 40 دلار است و سه ماد دیگر 80 دلار قیمت دارند.

Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید Moto Z2 Play رسما معرفی شد + Moto Mod‌های جدید

منبع

ارسال یک پاسخ