معرفی مرسدس می باخ Vision 6 Cabriolet کانسپت تمام الکتریکی

0
2717
معرفی مرسدس می باخ Version 6 Cabriolet کانسپت تمام الکتریکی

مرسدس می باخ امروز از یک خودروی مفهومی جدید با نام Vision 6 Cabriolet رونمایی کرد. این خودروی خاص و بی‌نظیر که در رویداد Monterey Car Week در کالیفرنیای آمریکا به نمایش گذاشته شد یک نمونه تمام الکتریکی با ظاهری متفاوت است که اوج هنرنمایی طراحان مرسدس در یا کانسپت Sensual Purity این شرکت را به نمایش می‌گذارد. در مرسدس می باخ جدید المان‌های طراحی کلاسیک با اجزای زیبایی شناسایی آینده‌نگر در کنار هم قرار گرفته‌‌اند و ترکیبی و جالب توجه را شکل داده‌اند.
طراحی این ماشین از خودروهای لوکس و اشرافی دهه 30 میلادی الهام گرفته شده و بدین‌ترتیب جای تعجبی ندارد که طول این خودرو بیش از 6 متر است و یک خط طراحی کل بدنه ماشین را پیموده است. بخش پشتی این می باخ از طرحی مشابه قایق‌های تفریحی (yacht) برخوردار است و شرکت سازنده آن را به دم قایق یا boat tail تشبیه می‌کند.

Mercedes Maybach Mercedes Maybach Mercedes Maybach

این کانسپت دارای 4 موتور سنکرون مغناطیس دائمی با قدرت مجموع 750 اسب بخار برخوردار است که می‌تواند ظرف کمتر از 4 ثانیه این غول فولادین را از سرعت صفر به 60 مایل بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این ماشین نیز می‌تواند به 155 مایل بر ساعت (250 کیلومتر بر ساعت) برسد. به گفته مرسدس، باتر‌ی‌های Vision 6 Cabriolet می‌توانند با یک بار شارژ تا 200 مایل (322 کیلومتر) توان مورد نیاز این ماشین را تأمین کنند. تمای کنترل‌های داخل کابین این مرسدس می باخ به صورت لمسی یا تاچ اسکرین هستند و قابلیت‌های هوشمندانه مختلفی و امکان راندن به صورت خودکار نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

Mercedes Maybach Mercedes Maybach Mercedes Maybach

هنوز مشخص نیست که آیا مرسدس تصمیمی برای ارائه این کانسپت زیبا به بازار گرفته است یا خیر اما در هر صورت مطمئن برخی از المان‌های طراحی و فناوری‌های توسعه داده شده برای Vision 6 Cabriolet در محصولات آینده کمپانی مرسدس به کار گرفته خواهند شد.

منبع

ارسال یک پاسخ