موزیلا معرفی کرد: فایرفاکس 54 بهترین فایرفاکس دنیا

0
2141
موزیلا معرفی کرد: فایرفاکس 54 بهترین فایرفاکس دنیا

مرورگرهای متعدد و متنوعی برای سیستم‌عامل‌های دسک‌تاپی نظیر ویندوز، لینوکس و macOS در دسترس قرار دارد که هریک نقاط قوت و ضعف خود را داشته و در بین کاربران محبوبیت دارند یکی از این مرورگرهای محبوب که سالیان سال در دسترس قرار داشته و هنوز نیز بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند مرورگر فایرفاکس است. شرکت موزیلا سازنده این مرورگر به تازگی نسخه جدیدی از آن را با نام فایرفاکس 54 عرضه کرده که به گفته خود شرکت سازنده بهترین فایرفاکسی است که تا به امروز برای کامپیوترهای دارای حافظه رم محدود ساخته شده است.

موزیلا معرفی کرد: فایرفاکس 54 بهترین فایرفاکس دنیا

موزیلا در مورد فایرفاکس جدید اینگونه می‌گوید : «با ارائه امروز، فایرفاکس حداکثر از 4 فرایند برای اجرای محتوای وب‌سایت در کل تب‌های باز بهره می‌برد. این به آن معناست که یک صفحه وب پیچیده و سنگین در یک تب از تأثیر بسیار کمتری روی قابلیت پاسخ‌گویی و سرعت دیگر تب‌ها دارد. با مجزا کردن تب‌ها در فرایند‌های [پردازشی] جداگانه از سخت‌افزار کامپیوتر شما استفاده بهتری می‌کنیم بنابراین فایرفاکس می‌تواند میان بیشتری از وب مورد علاقه‌تان را با معطلی کمتر ارائه کند».

در یک نگاه ساده فایرفاکس 54 طبق گفته‌های موزیلا به حافظه جانبی یا RAM کمتری در مقایسه با دیگر مرورگرها نیاز دارد. طبق محاسبه این شرکت بیشترین استفاده رم در میان مرورگرها به کروم تعلق دارد و سپس Edge از مایکروسافت و سافاری به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. از لینک منبع اطلاعات بیشتر و لینک دانلود فایرفاکس جدید را می‌‌توانید به دست آورید.

منبع

ارسال یک پاسخ