معرفی گوشی تاشوی بدون سیستم‌عامل LG Exalt LTE

0
6199
مغرفی گوشی تاشوی بدون سیستم‌عامل LG Exalt LTE

وقتی صحبت از یک گوشی مجهز به امکان مخابراتی LTE به میان می‌آید تقریبا هیچ شکی در حضور سیستم‌عامل اندروید، iOS یا ویندوزفون در گوشی مزبور نمی‌کنیم اما امروز قصد صحبت از یک گوشی تاشوی ساده و معمولی را داریم که بدون سیستم‌عامل (فیچرفون) بوده اما از قابلیت LTE پشتیبانی می‌کند. این گوشی LG Exalt LTE نام دارد و روز گذشته در شبکه Verizon آمریکا ارائه شد. LG Exalt LTE مثل گوشی‌های پرطرفدار تاشوی یک دهه پیش دارای یک صفحه‌نمایش داخلی بوده و در بخش خارجی آن صفحه‌نمایشی دیده نمی‌شود.

مغرفی گوشی تاشوی بدون سیستم‌عامل LG Exalt LTE

پردازش در این گوشی با پروسسور ناشناخته‌ای از خانواده Snapdragon‌های کوالکام با فرکانس 1.1 گیگاهرتز انجام می‌شود که با وجود آنکه برای یک گوشی اندرویدی ممکن است پردازش چندان فوق‌العاده‌ای را به نمایش نگذارد اما اگر به این نکته دقت کنیم که در حال نگریستن به یک گوشی فاقد سیستم‌عامل با نیازهای محدود هستیم شرایط کاملا متفاوت بوده و Exalt LTE برخلاف تمامی فیچرفون‌ها قدرت پردازش بالایی خواهد داشت. صفحه‌نمایش این گوشی 3 اینچی با وضوح 240×400 پیکسل بوده و ظاهرا لمسی نیز نیست. این گوشی 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته و دوربین آن 5 مگاپیکسلی ست. وزن دستگاه 130 گرم بوده و باتری آن 1,470mAh ظرفیت دارد.

مغرفی گوشی تاشوی بدون سیستم‌عامل LG Exalt LTE

Verizon این گوشی را به عنوان اولین فیچرفون دارای LTE‌ این شرکت به فروش می‌رساند اما نکته ایجاست که این گوشی تنها با شبکه LTE سازگار بوده و صدا نیز احتمالا با فناوری VoLTE در آن منتقل می‌شود بدین‌ترتیب نمی‌توان از این گوشی در شبکه‌های معمول 3G استفاده کرد. این مدل 168 دلار قیمت دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ