توئیتر برای iOS ، اندروید و وب تغییر چهره داد

0
1828
توئیتر برای iOS ، اندروید و وب تغییر چهره داد

توئیتر با دریافت نظرات و فیدبک‌ها از کاربران خود تغییر ساختار این شبکه احتماعی را آغاز کرده و از امروز ظاهرا کاملا جدید توئیتر برای iOS ، اندروید و وب را خواهیم دید. این تغییر در راستای مشاهده این اپلیکیشن به صورت ساده‌تر، سبک‌تر و سریع‌تر بوده و نه‌تنها در اپ‌های موبایلی بلکه در نسخه وب این شبکه اجتماعی نیز اعمال این تغییرات آغاز می‌شود.

در نسخه جدید توئیتر برای iOS یک منوی کشویی عمودی به اپلیکیشن افزوده شده که در آن علاوه بر پروفایل، اکانت‌های دیگر کاربران و تصویر کاربر، می‌توان به تنظیمات و گزینه‌های حریم خصوصی دست یافت و بدین‌ترتیب از گزینه‌های زیر صفحه‌نمایش کاسته می‌شود. این تغییر از سال گذشته در اندروید آغاز شده و اینک در دسترس کاربران iOS نیز قرار گرفته است. یک تغییر دیگر در این میان این است که لینک‌های برنامه در یک مرورگر Safari داخل خود توئیتر باز شده و بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند از اکانت‌های Sign-in شده خود در وب‌سایت‌های مختلف بدون خارج شدن از توئیتر استفاده کنند.

توئیتر برای iOS ، اندروید و وب تغییر چهره داد

تغییر تایپوگرافی برنامه و بولدتر شدن سرتیترها از دیگر تغییرات ظاهری این برنامه برای iOS‌ است. آپدیت توئیت‌های جدید، لایک‌های تازه و پاسخ‌ها نیز به صورت بلافاصله و آنی در برنامه دیده شده و بنابراین همه چیز به صورت لایو در مقابل کاربران قرار گرفته و نیازی به refresh نخواهد بود. این تغییرات جدید از چند روز آینده در هر سه پلتفرم یاد شده اعمال می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ