معرفی هوم مینی و هوم مکس اسپیکرهای هوشمند جدید گوگل

0
2504
معرفی هوم مینی و هوم مکس اسپیکرهای هوشمند جدید گوگل

اسمارت‌فون‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL همراه با کروم‌بوک پیکسل‌بوک، تنها دیوایس‌های معرفی شده توسط گوگل در جلسه خبری که امشب توسط گوگل برگزار شد، نبودند. این شرکت بخشی بزرگی از کنفرانس نزدیک به 2 ساعته خود را به معرفی دو اسپیکر هوشمند جدید این برند یعنی هوم مینی و هوم مکس اختصاص داد. گوگل هوم مینی همانطور که از نان آن مشخص است نسخه کوچک‌تری از Google Home سال گذشته به حساب می‌آید. سایز کوچک‌ این اسپیکر، مهم‌ترین نکته قابل اشاره در مورد آن است که امکان استفاده از این ابزار را در هر نقطه‌ای از خانه فراهم می‌آورد.

گوگل Home Mini در سه رنگ خاکستری روشن، خاکستری تیره و ترکیبی مابین صورتی و نارنجی که گوگل آن را Coral می‌نامد عرضه شده است. پارچه روی این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده است که مقاوم باشد و در طی زمان مشکلی برای آن ایجاد نشود. این پارچه البته به اندازه‌ کافی نازک خواهد بود تا از حلال آن بتوان چهار چراغ LED در نظر گرفته شده در بخش بالایی را مشاهده کرد.

معرفی هوم مینی و هوم مکس اسپیکرهای هوشمند جدید گوگل

Home Mini دارای یک اسپیکر تکی است که می‌تواند صدا را به صورت فراگیر 360 درجه‌ای منتشر کند. جدا از این مورد امکانات و قابلیت‌های این اسپیکر با آنچه از نسخه استاندارد آن در سال قبل دیده‌ایم تفاوت خاصی ندارد و همچنان با کمک آن می‌توان به جست‌وجو در اینترنت، کسب اطلاعات در مورد آب و هوا، برنامه‌های پروازها و پخش موسیقی پرداخت و حتی گوش دادن به داستان نیز از طریق آن امکان‌پذیر است. از گوگل هوم مینی می‌توان به عنوان ساعت زنگ‌دار استفاده کرد و در آمریکا و کانادا نیز می‌توان با آن تماس تلفنی رایگان برقرار کرد. هوم مینی تنها 49 دلار قیمت دارد و از 19 اکتبر (27 مهر 1396) در همان بازارهایی که مدل هوم ارائه شده یعنی آمریکا، استرالیا، فرانسه،‌ آلمان، کانادا، انگلستان و ژاپن حضور خواهد داشت.

معرفی هوم مینی و هوم مکس اسپیکرهای هوشمند جدید گوگل

جدا از مدل مینی، اسپیکر دیگری نیز توسط گوگل در این جلسه رونمایی شد که Google Home Max نام داشته و درست در مقابل مدل مینی قرار می‌گیرد. نام مکس برای این اسپیکر به این علت انتخاب شده که این مدل بزرگ‌ترین، قوی‌ترین و کارآمدترین اسپیکری‌ست که تا به امروز در مجموعه گوگل ظاهر شده است. به گفته این شرکت صدای مکس تا 20 برابر بلندتر از Google Home عادی است.

معرفی هوم مینی و هوم مکس اسپیکرهای هوشمند جدید گوگل

درون گوگل Home Max‌ از دو ووفر 4.5 اینچی و دو توئیتر 0.7 اینچی استفاده شده است و طبق انتظار می‌توان موسیقی را از سرویس‌های محبوبی مثل Google Play Music، اسپاتیفای و البته یوتیوب به این مدل استریم کرد. خریداران این اسپیکر 12 ماه اشتراک YouTube Red (نسخه بدون تبلیغ یوتیوب) را دریافت می‌کنند. این اسپیکر 399 دلار قیمت داشته و در ماه دسامبر (هفته دوم آذر 1396) به بازار عرضه می‌شود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ