كيندل پيپر وايت 2015 (Kindle Paperwhite)

0
2590

کتاب‌خوان‌ها به دلیل کیفیت نازل صفحه‌نمایش تبلت‌های اولیه، تجریه‌ای کاملا مشابه خواندن یک کتاب واقعی را در اختیار کاربران قرار می‌دادند با پیشرفت تبلت‌ها، تولید‌کنندگان این رده بسیار انگشت شمار شده‌اند اما حداقل آمازون با تکیه بر مجموعه‌ بی‌نظیری از کتاب‌های دیجیتال هنوز به تولید در این رده مشغول است. امروز نسخه 2015 از کتاب‌خوان كيندل پيپر وايت‌ معرفی شد.

پیپروایت جدید درست همانند نسخه Voyage سال گذشته از فشردگی پیکسلی 300ppi روی پنل 6 اینچی خود بهره می‌برد و از لحاظ قیمتی با آغاز شدن از رقم 120 دلار، نسبت به Voyage با رقم 200 دلار بسیار ارزان‌تر است. البته این کاهش قیمت بدون هزینه نیز نبوده و نه‌تنها روشنایی كيندل پيپر وايت 2015 کمتر شده بلکه نسبت به Voyage ابعاد بیشتری نیز دارد. ایعاد این مدل 9.1×117×169 میلیمتر است و در صورتی که کاربران از آن روزانه نیم ساعت برای مطالعه استفاده کنند، باتری دستگاه تا 6 هفته پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود. این باتری با کابل USB کامپیوتر در نزدیک به 4 ساعت شارژ می‌شود.

كيندل پيپر وايت - کتاب خوان جدید آمارزون کیندل paperwhite 2015

اما طبق معمول قدرت کتاب‌خوان‌های آمازون بیش از مسائل سخت‌افزاری به مجموعه عظیم کتاب‌های این برند تعلق دارد و پیپروات جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. در لیست کتاب‌های برای فروش آمازون طبق گفته‌ شرکت نزدیک به 1 میلیون کتاب با قیمت کمتر از 2.99 دلار و نزدیک به 2 میلیون کتاب با قیمتی کمتر از 9.99 دلار وجود دارد که در صورت امکان خرید آنها (با توجه به محدودیت کاربران داخلی) گنجینه بی‌نظیری به حساب می‌آید. كيندل پيپر وايت 2015 از پوشش مات ضد بازتابش نور روی صفحه بهره می‌برد که برتری فوق‌العاده‌ای برای آن در مقابل تبلت‌های معمولی ایجاد می‌کند.

كيندل پيپر وايت - کتاب خوان جدید آمارزون کیندل paperwhite 2015

ارائه با فونتی جدید به نام Bookerly که اختصاصا برای صفحه‌‌نمایش‌های دیجیتال ساخته شده است یکی دیگر از نکات برجسته این تبلت است. همراه این تبلت یک تنظیم جدید نیز ارائه خواهد شد که شکل کلمات و نحوه حروف چینی و نمایش آنها در صفحه را به آنچه نویسنده در ذهن داشته است نزدیک می‌کند.

كيندل پيپر وايت -کتاب خوان جدید آمارزون کیندل paperwhite 2015

این تبلت در دو نسخه وای‌فای و 3G با تبلیغات داخلی و بدون آن ارائه می‌شود که نسخه وای‌فای دارای تبلیغات 120 دلار٫ نسخه بدون تبلیغات وای‌فای 140 دلار و نسخه‌های دوگانه 3G نیز به ترتیب 190 و 210 دلار قیمت دارند.

منبع

ارسال یک پاسخ