با کنترلر PS4 ریزر و Nacon آشنا شوید: اوج هیجان

0
8757
معرفی کنترلر ps4 ریزر و nacon

شرکت سونی امروز برای اولین بار از دو دسته بازی برای کنسول PlayStation 4 مخصوص کاربران حرفه‌ای رونمایی کرد. کنترلر PS4 ریزر و Nacon به عنوان نخستین دسته‌های بازی که سونی در این زمینه معرفی کرده برای بازیکنان حرفه‌ای این کنسول طراحی شده و امکانات بسیار بیشتری نسبت به کنترلرهای عادی دارد.

معرفی کنترلر ps4 ریزر و nacon

کنترلر PS4 ریزر، با نام Raiju شناخته می‌شود که نام خود را از موجود افسانه‌ای ژاپنی گرفته است. این کنترلر از دو بامپر اضافی در بالای خود بهره می‌برد و دو تریگر قابل جدا شدن نیز در پشت خود دارد. یک کنترل‌پنل در بالای کنترلر PS4 ریزر وجود داشته و دو پروفایل کاستوم (که امکان سوئیچ بین آنها با دکمه‌های جلویی فراهم می‌شود) نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

معرفی کنترلر ps4 ریزر و nacon

دکمه‌های آنالوگ در این دسته بازی از دو پوشش لاستیکی قابل جدا شدن بهره می‌برند که گرفتن آنها را تسهیل می‌کند. در کنترلر PS4 ریزر همانن دسته استاندارد DualShock 4 از یک جک هدفون 3.5 میلیمتری با دکمه‌های اختصاصی برای تغییر صدا و قطع آن استفاده شده و سیم قابل جدا شدن آن نیز دارای طول 3 متر است.

دسته دوم Nacon Revolution نام دارد که از استایلی مشابه Xbox با آنالوگ‌های نامتقارن و دکمه‌های 8 جهتی برخوردار است. در این دسته از 4 پروفایل کاستوم پشتیبانی می‌شود که می‌توان در حین بازی بین آنها سوئیچ کرد. وزن این دسته با 6 وزنه قابل جدا شدن امکان تغییر داشته و می‌توان آن را کاملا در این زمینه شخصی‌سازی کرد.

معرفی کنترلر ps4 ریزر و nacon

طول سیم در این مدل نیز مثل Raiju سه متر انتخاب شده و کابل را می‌توان از دسته بازی جدا کرد. هر دو دسته بازی Revolution و Raiju در فصل تعطیلات سال جاری میلادی با قیمتی هنوز نامشخص به بازار ارائه می‌شوند.

منبع

ارسال یک پاسخ