HTC One A9s جانشین ضعیف‌تر One A9 معرفی شد

1
3110
معرفی htc one a9s

طبق نوبت سرانجام زمان در اختیار شرکت HTC قرار گرفت تا محصول تازه‌ای را در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کند. محصول معرفی شده HTC اما برخلاف اکثر دیگر تولیدکنندگان، در رده پیشرفته و اصطلاحا High-end بازار قرار ندارد. HTC One A9s برخلاف تصوری که از اسم آن در ذهن ایجاد می‌شود نسخه با امکانات بیشتر One A9 سال گذشته نیست بلکه باید آن را نسخه با امکانات کمتر این گوشی قلمداد کرد.

طراحی

شکل ظاهری و ساختار بدنه One A9s نسبت به گذشته تغییری نکرده و همچنان همان طراحی پیشرفته فلزی با انحناهای چشم‌نواز در آن دیده می‌شود. خطوط آنتن و ترکیب دکمه‌های پیرامونی و زیر صفحه‌نمایش نیز چندان متفاوت از گذشته به نظر نمی‌رسند.

معرفی htc one a9s

صفحه‌نمایش One A9s

با اینکه ابعاد صفحه‌‌نمایش One A9s همچنان 5 اینچ است اما نه‌تنها وضوح آن به 720p کاهش یافته بلکه از فناوری ساخت AMOLED نیز در آن خبری نیست. بنابراین بزرگ‌ترین عقب‌گرد این مدل را تا به این لحظه باید در صفحه‌نمایش آن جست‌وجو کرد. زیر صفحه‌نمایش از یک سنسور اثر انگشت استفاده شده است.

دوربین

دوربین اصلی با اینکه هنوز 13 مگاپیکسلی بوده و با وضوح 1080p‌ با 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند اما از یک دریچه دیافراگم تنگ‌تر f/2.2 استفاده می‌کند و از همین ابتدا به طرز مشهودی ضعیف‌تر از دوربین سال گذشته به نظر می‌رسد. این داستان در مورد دوربین دوم نیز تکرار شده و دوربین 4 مگاپیکسلی با فناوری التراپیکسلی One A9 جای حود را به یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فاصله کانونی اندک و گشودگی دیافراگم f/2.2 داده است.

معرفی htc one a9s

پروسسور – حافظه

این تغییرات در بخش پردازشی نیز ادامه دارد و به جای Snpadragon 617‌ حاضر در One A9 حالا از یک چیپ‌ست Helio P10‌ مدیاتک با چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی A53 و چهار هسته 1.0 گیگاهرتزی A53 دیگر در One A9s استفاده شده است. حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایت بوده و به تناسب حافظه، رم نیز 2 یا 3 گیگابایت است.

باتری

ظرفیت باتری به عنوان یکی از تنها نکات مثبت One A9s از 2150mAh به 2300mAh رسیده که با توجه به کاهش امکانات گوشی، دوام باتری بالاتری را نوید می‌دهد.

معرفی htc one a9s

زمان ارائه – قیمت

HTC One A9s قرار است در ماه اکتبر به بازار ارائه شود اما هنوز در مورد قیمت آن اطلاعی رسمی در دست نیست.

منبع

یک دیدگاه

  1. به نظر من این جور مارک ها خیلی خوبن. من مدتها اپل آیفون داشتم . همیشه باهاش مشکل داشتم. مشکل مردم ما اینه فکر میکنن واسه کلاس گذاشتن باید گوشی خرید. در حالی که برند هایی مثل اچ تی سی واقعا کار آدم رو به بهترین وجه راه میندازن

ارسال یک پاسخ