LG Zero همان LG Class‌ است با بدنه فلزی

0
2462
معرفی گوشی تمام فلزی LG Zero

شرکت ال‌جی در سپتامبر امسال اسمارت‌فونی را با نام Class در کشور کره‌جنوبی رونمایی کرد که عنوان اولین اسمارت‌فون تمام فلزی LG را به خود اختصاص داده بود. این گوشی اینک در بازارهای اروپایی نیز عرضه شده اما این بار اسم آن به LG Zero تغییر پیدا کرده است. Zero را با توجه به مشخصات باید در دسته میانی جای داد. از جمله این مشخصات می‌توان به صفحه‌نمایش 5 اینچی اشاره کرد.

وضوح صفحه‌نمایش 5 اینچی دستگاه 1280×720 پیکسل یا HD است و در ساختار آن از دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه استفاده شده است. ضخامت این مدل 7.4 میلیمتر بوده و به دلیل فلزی بودن تا حدود سنگین‌تر از حد عادی بوده و 147 گرم وزن دارد. پردازش در LG Zero با چیپ‌ست Snpadragon 410 حاوی 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی ARM A53 انجام شده و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (تا 128 گیگابایت) و 2 گیگابایت رم دارد.

معرفی گوشی تمام فلزی LG Zero

LG Zero در حال حاضر تنها در ایتالیا عرضه شده و رنگ‌های قابل دسترس برای آن طلایی و نقره‌ای است. معادل دلاری این گوشی حوالی 320 دلار قیمت‌گذاری شده است در حالی‌که نسخه ارائه شده در کره جنوبی اندکی گران‌تر و حوالی 345 دلار قیمت دارد. ناگفته‌ها حاکی از آن است که LG Zero در آینده نزدیک در آمریکا به صورت قراردادی نیز ارائه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ