معرفی ThinQ ؛ اسپیکر هوشمند ال‌جی مجهز به گوگل Assistant

0
1933
معرفی ThinQ ؛ اسپیکر هوشمند ال‌جی با گوگل Assistant

شرکت ال‌جی امروز از اسپیکر هوشمند جدید خود با نام ThinQ رونمائی کرد. این اسپیکر بلوتوثی به شکل استوانه طراحی شده و جذاب‌ترین نکته در مورد آن تجهیز شدن این اسپیکر به دستیار دیجیتالی Google Assistant است. ThinQ علاوه بر اینکه می‌‌تواند مثل دیگر اسپیکرهای مشابه دارای این دستیار دیجیتالی، وظایف و دستورات محول شده به آن از جمله پرسش در مورد وضعیت آب و هوا، اخبار و موارد مثل این را انجام دهد، امکان تلفیق این اسپیکر با دیگر ابزارهای هوشمند خانگی ال‌جی نیز وجود دارد. برای نمونه می‌تواند از گوگل Assistant حاضر در ThinQ برای روشن کردن سیستم تهویه خانگی یا روبات جاروبرقی ال‌جی استفاده کرد.

جدا از موارد مرتبط با هوشمندی دستگاه، ThinQ بیش از همه چیز یک اسپیکر است و باید در زمینه صوتی نیز توانائی‌های خود را نشان دهد از این رو ال‌جی در همکاری با Meridian Audio در زمینه صوتی این اسپیکر نیز تلاش نموده و کیفیت دستگاه را تضمین می‌کند. با وجودی که ال‌جی مشخصات این مدل را امروز در وب‌سایت خود قرار داده است اما این اسپیکر هوشمند به صورت رسمی چند روز دیگر در نمایشگاه CES 2018 رونمائی خواهد شد.

معرفی ThinQ ؛ اسپیکر هوشمند ال‌جی با گوگل Assistant

ال‌جی همراه با این مدل از طیف دیگری از محصولات صوتی خود از جمله چند اسپیکر بلوتوث، اسپیکر‌های پرتابل جشن و یک ساندبار مجهز به دالبی‌آتموس نیز رونمایی کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ