میت20 هواوی از دوربین زیر آب تا نوع جدید کارت حافظه!

0
1982
میت20 هواوی با شارژر بی‌سیم و نوع جدید کارت حافظه

سری میت20 هواوی که عکس و مشخصات آن پیش از این پدیدار شد و حضور Kirin 980 در آن نیز تأیید شد حالا به واقعیت کاملا نزدیک است و تا کمتر از یک ماه دیگر در 16 اکتبر (24 مهر 1397) به صورت رسمی معرفی می‌شود. با اینکه تا امروز اطلاعا کاملی در مورد میت20 هواوی به دست آورده‌ایم اما امروز اطلاعات جالب‌تری در مورد این گوشی منتشر شده است که تا به امروز سخنی در مورد آنها به گوش نرسیده بود. بخش بزرگی از اطلاعات جدید در مورد میت20 به تصاویر قاب‌های منتسب به این مدل تعلق دارد که این بار کیفیت بسیار بالائی داشته و تصویر خود گوشی نیز در این قاب‌ها دیده می‌شود.

میت20 هواوی با شارژر بی‌سیم و نوع جدید کارت حافظه

در یکی از این تصاویر که بخش پشتی دستگاه را نشان می‌دهد اما ترکیب دوربین‌های سه‌‌گانه که به صورت چهارگوش در مرکز بالای بخش پشتی قرار دارند دیده می‌شود که طبق آخرین گمانه‌زنی‌ها شامل یک دوربین 40 مگگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 20 مگاپیکسلی سیاه و سفید و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌است و ظاهرا یک حالت هیجان‌انگیز تصویربرداری در زیر آب نیز به آن افزوده شده است.

Huawei Mate 20 Huawei Mate 20 Huawei Mate 20

دیگر نکته مشخص در این تصاویر، شکاف (notch) بزرگ بالای صفحه‌نمایش است که از روی عکس با وضوح بالای این قسمت به روشنی٫‌ اسپیکر تماس، دوربین سلفی و یک جای خالی در سمت راست آن دیده می‌شود. این جای خالی، اگر هواوی تغییر در فناوری ساخت این بخش نداشته باشد ظاهرا به اندازه‌ای نیست که یک سیستم پیشرفته تشخیص چهره به سبک اپل یا سامسونگ را در خود جای بدهد و بدین‌ترتیب می‌‌توان به سادگی این محلی را به جایگاه سنسور نور مرتبط دانست.

در پشت قاب جائی برای سنسور اثر انگشت نیست و احتمالا این قابلیت به زیر شیشه صفحه‌نمایش درست مثل Mate RS Porsche Design منتقل شده است این مورد ظاهرا در مورد نسخه عادی Mate 20‌ نیز صادق است چرا که در عکس منتسب به این گوشی نیز در بخش پشتی جائی برای سنسور اثر انگشت دیده نمی‌شود.

Huawei Mate 20 Huawei Mate 20

رابط کاربری سفید و سیاه در تصاویر به‌دست آمده از میت20 ظاهرا به OLED بودن این پنل اشاره دارد و در مورد سایز و وضوح صفحه‌نمایش نیز طبق اطلاعات پیشین ظاهرا باید منتظر یک پنل 6.9 اینچی 1440×3120 پیکسلی برای نسخه پرو و یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی 1080×2244 پیکسلی برای نسخه عادی باشیم. برخی بریدگی‌های در قاب گوشی نیز ظاهرا برخلاف صحبت‌های پیشین به حضور جک 3.5 میلی‌متری هدست اشاره دارند.

منبع این خبر جدا از اطلاعات اشاره شده در مورد میت20 یک شارژ وایرلس جدید از هواوی را نیز به نمایش گذاشته که ورودی USB-C با توان خروجی 15 واتی داشته و از استاندارد Qi (تلفظ چی) و آنچه “تشخیص اشیاء خارجی” نامیده می‌شود پشتیبانی می‌کند که این آخری احتمالا برای جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال ناشی از القاء الکترومغناطیسی بر اشیائی مثل کارت‌های اعتباری، سکه‌ها و کلیدها به کار می‌رود.

میت20 هواوی با شارژر بی‌سیم و نوع جدید کارت حافظه میت20 هواوی با شارژر بی‌سیم و نوع جدید کارت حافظه

در نهایت در خبرهای درز کرده نوع جدیدی از کارت حافظه به نام NM Card دیده می‌شود که با وجود آنکه در نگاه اول شبیه یک microSD عادی به نظر می‌رسد اما اندازه آن و به خصوص کنتاکت‌های بخش پشتی کارت، گونه تازه‌ای از حافظه را به نمایش می‌گذارد. روی کارت، ظرفیت 128GB و سرعت تبادل 90MB/s درج شده که با استاندارد تعریف شده توسط اتحادیه SD برای ضبط ویدئو با وضوح 4K‌ به بالا منتطبق است.

میت20 هواوی با شارژر بی‌سیم و نوع جدید کارت حافظه میت20 هواوی با شارژر بی‌سیم و نوع جدید کارت حافظه

منبع

ارسال یک پاسخ