عکس و مشخصات Huawei Mate 20 را از نزدیک ببینید!

0
2050
عکس و مشخصات Huawei Mate 20 را از نزدیک ببینید!

از مدت‌ها پیش اطلاعات تأیید نشده و شایعات متعددی در مورد Huawei Mate 20 در خال انتشار است که از آن جمله می‌‌توان به هواوی Mate 20 پرو با صفحه‌نمایش OLED خمیده و 5 دوربین و تأیید حضور Kirin 980 پردازنده 7 نانومتری در Mate 20 اشاره کرد. امروز اطلاعات تازه‌ای در مورد سری Huawei Mate 20 منتشر شده که سیمای این مدل را تقریبا به طور کامل مشخص می‌‌کند. اطلاعات منتشر شده در این مورد به دو قسمت تقسیم می‌شود که در دسته اول رندرهای نزدیک به واقعیت این گوشی قرار دارد و در دسته دوم مجموعه‌ای از مشخصاتی که تا به امروز از این گوشی در دست داریم مجتمع شده است.

تصاویر این گوشی،‌ که XDA Developers آنها را منتشر کرده ظاهرا رندرهای اصلی میت 20 هستند که از منبعی اشاره نشده به دست این وب‌سایت رسیده است. XDA، ابعاد کامل گوشی را در دست ندارد و جایگاه دکمه‌ها روی این مدل نیز توسط این منبع نهائی شده است. نکته مهم دیگر اینکه، در این تصاویر بخش پشتی به طور کامل نشان داده نشده و از این رو همچنان نمی‌توان با اطمینان حداقل در مورد بخش پشتی گوشی سخن گفت.

ناچ بالای صفحه‌نمایش در Huawei Mate 20 مثل Oppo F9 و Oppo R17 به صورت قطره‌ای و بسیار کوچک‌تر از قبل بوده و ظاهر قابل‌قبول‌تری را برای این گوشی مهیا می‌‌کند. بالای این ناچ و در لبه بالائی گوشی اسپیکر تماس دستگاه قرار دارد که به عنوان یکی از اسپیکر‌های اصلی دستگاه نیز عمل می‌کند.

Huawei Mate 20 Leak Huawei Mate 20 Leak

در بالای گوشی جک 3.5 میلی‌متری هدست قرار دارد و در پائین نیز به پورت USB-C و دومین اسپیکر استریوی دستگاه بر می‌خوریم.

Huawei Mate 20 Leak Huawei Mate 20 Leak

در پشت گوشی از سه دوربین مثل P20 Pro استفاده شده که با وجود آنکه از لحاظ طراحی به پرچمدار قبلی هواوی شباهت ندارند اما ظاهرا همان وظیفه را برعهده خواهندگرفت. سنسور اثر انگشت نیز در همین قسمت قرار دارد و با شیشه‌ای بودن این بخش ظاهرا می‌‌توان انتظار ارائه شارژ بی‌سیم را نیز برای این گوشی داشت.

عکس و مشخصات Huawei Mate 20 را از نزدیک ببینید!

طبق آنچه تا به امروز می‌دانیم، Huawei Mate 20 دارای صفحه‌نمایش 6.3 اینچی AMOLED با وضوح 1080×2244 پیکسل و چیپ‌ست 7 نانومتری Kirin 980 است که به 6 گیگابایت حافظه رم مجهز بوده و باتری 4,200mAh خواهد داشت. سیستم‌عامل دستگاه نیز Android 9 Pie با رابط کاربری EMUI 9 است.

منبع

ارسال یک پاسخ