نام BRITECELL و دوربین 12 مگاپیکسلی Galaxy S7

0
1828

سامسونگ در تلاشی سخت برای متفاوت ساختن دوربین پرچمدار نسل بعدی خود به سر می‌برد. Galaxy S7 که طبق انتظار به احتمال فراوان در اوائل فوریه 2016 به بازار عرضه می‌شود طبق اطلاعات جدیدا بدست آمده در بخش دوربین بسیار متفاوت از گذشته خواهد بود. سامسونگ امروز درخواستی را برای به ثبت رساندن عنوان تجاری BRITECELL ارائه کرد که ناگفته‌های فراوانی را در خود جای داده است.

البته توضیح چندانی در مورد علت انتخاب این نام و معنای ان ارائه نشده است و در مقابل آن تنها به عنوان سنسور تصویری برای گوشی‌های موبایل بسنده شده است. سامسونگ به تازگی در پی توسعه دادن یک سنسور موبایلی 20 مگاپیکسلی در یک پکیج کوچک 28 نانومتری بوده است و این پتنت جدید ممکن است به این سنسور 20 مگاپیکسلی ارتباظ داشته باشد. در ساختار این سنسور از پترن رنگ RWB استفاده شده و بدین‌ترتیب تلاش فراوانی برای بهبود عملکرد آن در نور کم و کاهش نویز صورت گرفته است. این قسمت از کار می‌تواند عنوان BRITE در نام درخواست شده سامسونگ را توجیه کند. اما در سوی دیگر به علت اینکه سامسونگ هنوز از عنوان قبلی ISOCELL برای توصیف سنسور 20 مگاپیکسلی مذکور استفاده کرده ممکن است BRITECELL کلا به چیزی ناشناخته و هنوز ارائه نشده مرتبط باشد.

BRITECELL - دوربین 12 مگاپیکسلی در گلکسی s7

روز گذشته رسانه‌های کره اطلاعات تازه‌ای را در مورد یک سنسور 12 مگاپیکسلی جدید توسعه یافته توسط سامسونگ ارائه کردند که ابعاد بسیار بزرگ 1/2 اینچی داشته و بدین‌ترتیب فضای کاملا گسترده‌ای را برای جذب نور بیشتر در اختیار دارد. این سنسور طبق اطلاعات جدید آماده تولید و ارائه در یک محصول جدید است و چه بسا آن را در ساختار گوشی پرچمدار بعدی این برند یعنی Galaxy S7 مشاهده کنیم

منبع

ارسال یک پاسخ