نخستین گوشی ضد آب بلک‌بری آمد : بلکبری موشن در دوبی

0
2355
نخستین گوشی ضد آب بلک‌بری آمد : بلکبری موشن در دوبی

همین دو روز پیش بود که تصاویری بلک بری Motion به نقل از evleaks منتشر شد و امروز زودتر از حد تصور، بلکبری موشن در نمایشگاه GITEX دوبی رونمایی شد. این گوشی تقریبا از همان مشخصاتی که پیش از این در مورد آن به دست آمده برخوردار بوده و تنها یکی دو نکته جدید در این رونمایی به چشم می‌ خورد.

بلکبری موشن یک گوشی 5.5 اینچی تمام لمسی بدون صفحه‌کلید فیزیکی است که با وضوح فول اچ‌دی پنل، تعلف خود به دسته میانی بازار را به خوبی نشان می‌دهد. به وضوح دوربین‌٫این گوشی اشاره‌ای نشده اما این بار می‌دانیم که باتری دستگاه دارای ظرفیت 4,000mAh است و از شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز بهره می‌برد. سیستم‌عامل گوشی اندروید 7.1 نوقا است و در سال 2018 نیز به اندروید 8 Oreo آپدیت می‌شود. در بخش پردازشی همانطور که پیش از این مشخص شده بود چیپ‌ست Snapdragon 625 حضور داشته و 4 گیگابایت نیز رم دارد.

نخستین گوشی ضد آب بلک‌بری آمد : بلکبری موشن در دوبی

نکته جدید دیگر در مورد این مدل به بخش نرم‌افزاری آن تعلق دارد جایی‌که قابلیتی به نام Locker Mode امکان ذخیره اطلاعات کاربران از هر نوع را در قسمتی از حافظه فراهم می‌کند که برای دسترسی به آن نیاز به Pin Code یا اثر انگشت خواهد بود. این اطلاعات به جای کلاد در خود حافظه داخلی ذخیره می‌شود. دکمه اضافی قابل برنامه‌ریزی این گوشی با نام Convenience Key نیز از این پس دارای چهار پروفایل قابل شخصی‌سازی کردن برای خانه، ماشین، دفترکار و User (مطابق سلیقه کاربر) خواهد بود. این گوشی از همین ماه در امارات متحده عربی و عربستان ارائه می‌شود و در اواخر ماه جاری نیز در برخی کشورهای دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت این در امارات متحده عربی 1,699 درهم است که با نرخ فعلی تبدیل عرض اندکی بیش از 1 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ