نسخه خمیده سامسونگ نوت 5 تایید شد؟

0
1777
تولید ماهیانه 5 میلیون S6 Edge

زمانی نچندان طولانی تا معرفی رسمی نسل بعدی فبلت‌های شرکت سامسونگ باقی نمانده است و با نزدیک شدن به زمان موعود برای معرفی اعضای این سری جدید خبرهای تازه‌ای نیز هر روزه از آن به گوش می‌رسد منبع جدیدترین خبر در این رابطه خود شرکت سامسونگ است که به گونه‌ای خواسته یا ناخواسته وجود ورژن خمیده سامسونگ نوت 5 را تایید کرده است.

در یکی از صفحات پشتیبانی سامسونگ و در بخش سوالات متداول (FAQ) به دوربین‌های دوم در S6 و S6 Edge و تاثیر لرزه‌گیر اپتیکال در جایگاه لنز اشاره شده است تا به اینجا مشکلی رخ نداده اما اگر به عنوان صفحه‌ دقت کنید علاوه بر دو مدل S6 و S6 Edge به دو گوشی دیگر یعنی n920f و n925 اشاره شده که طبق گفته‌ها و شنیده‌ها شماره مدل دو فبلت سامسونگ نوت 5 و نسخه خمیده آن هستند. وجود احتمالی نسخه خمیده دستگاه تا به امروز در پرده‌ای از ابهام قرار داشت اما سامسونگ با این خبر به صورتی غیر رسمی وجود آن را تایید کرده است. در این صفحه به این نکته اشاره شده که دیوایس‌های بعدی از همان دوربین‌های دوم سری S6 یعنی 5 مگاپیکسل بهره می‌برند.

سامسونگ نوت 5 - اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 5

اطلاعاتی که تا به امروز در مورد سامسونگ نوت 5 در دسترس قرار گرفته به صفحه‌نمایش 5.67 اینچی QHD با فناوری ساخت Super AMOLED، چیپ‌پردازشی Exynos 7422 و 32 گیگابایت حافظه داخلی د رکنار دوربین 16 مگاپیکسلی، باتری 4100mAh و ضخامت 10.2 میلیمتری تعلق دارد. کارت حافظه یکی از مواردی‌ست که هنوز حضور یا نبود آن در Note 5 مشخص نشده است. برخی از گزارش‌ها، به ارائه نوت 5 در ماه آگوست اشاره کرده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ