نسخه رسمی قاب گلکسی S9 با طرح Clear View معرفی شد

0
3122
نسخه رسمی قاب گلکسی S9 با طراح Clear View معرفی شد

این واقعیت جالب که همیشه قاب گوشی‌‌های موبایل بسیار زودتر از خود گوشی‌ها به بازار ارائه می‌شود و شرکت‌های معتبر سازنده این قاب‌ها، از چند ماه پیش اطلاعات گوشی‌ها را در اختیار دارند باعث شده است که در بسیاری از موارد اطلاعات جالبی از گوشی‌های هنوز به بازار عرضه نشده در دسترس قرار بگیرد. یکی از داغ‌ترین محصولات این روزها که هنوز چند هفته‌ای با رونمائی آن فاصله داریم گلکسی اس 9 سامسونگ است. از چندی پیش قاب‌های متعددی از S9 معرفی شده اما امروز نسخه رسمی قاب گلکسی S9 معرفی شده که بار دیگر اطلاعات پیشین در مورد این گوشی را تأیید می‌کند.

samsung-galaxy-s9-official-covers samsung-galaxy-s9-official-covers samsung-galaxy-s9-official-covers

نسخه‌های رسمی قاب گلکسی S9 در دو فرم ارائه شده که فرم اول به صورت عادی بخش پشتی گوشی را در بر می‌گیرد و به رنگ‌های خاکستری و مشکی ساخته شده اما نسخه دوم علاوه بر پشت، جلوی دستگاه را نیز در بر می‌گیرد و درست همانند یک قاب عادی Clear View‌ امکان نمایش صفحه همواره روشن یا Always On را فراهم می‌کند.

samsung-galaxy-s9-official-covers samsung-galaxy-s9-official-covers

قاب‌های سیلیکونی گوشی در سه رنگ خاکستری، مشکی و صورتی نیز در این لیست دیده می‌شوند. با دنبال کردن لینک منبع می‌توانید قیمت و برخی اطلاعات تکمیلی دیگر را در مورد این قاب‌ها به دست بیاورید هرچند هنوز برخی از قاب‌های این گوشی بدون عکس هستند.

منبع

ارسال یک پاسخ