نمای 360 درجه از اولین گوشی دو دوربین سامسونگ : C10

0
4362
نمای 360 درجه از اولین گوشی دو دوربین سامسونگ : C10

از چندی پیش نام گلکسی C10 اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ بر سر زبان‌ها افتاد و تنها چند روز پیش نیز تصاویری از گلکسی C10 به نمایش گذاشته شد امروز اما برای اولین بار ویدئویی در دسترس قرار گرفت که این گوشی دو دوربین سامسونگ را به طور کامل به نمایش می‌‌گذارد این ویدئو رندر سه‌بعدی C10 را نشان داده و با اینکه هنوز نمی‌توان گفت که این طرح قطعی و حتمی ست اما جزئیات بسیار زیادی را از این گوشی نشان می‌دهد.

 

طبق اطلاعات به دست آمده ابعاد این دارای دو دوربین سامسونگ، برابر با 7.68×74.8×152.5 میلیمتر است که به خصوص ضخامت آن برای یک گوشی 5.5 اینچی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. طبق این تصاویر، محل سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش قرار دارد و برخی شایعات نیز به دکمه اختصاصی Bixby درست همانند سری S8 در این گوشی اشاره دارند.

نمای 360 درجه از اولین گوشی دو دوربین سامسونگ : C10

در مورد نوع دوربین‌های دوگانه حاضر در این گوشی هنوز صحبتی به میان نیامده و معلوم نیست که سامسونگ کدام یک از ترندهای فعلی بازار در این زمینه از جمله دوربین سیاه و سفید و رنگی، دوربین واید و تله و دوربین با زوم اپتیکال را برای این منظور در C10 انتخاب می‌کند حتی این احتمال مطرح است که سامسونگ شاید نوع تازه‌ای از ترکیب دوربین‌های دوگانه را در این گوشی ارائه کند.

منبع

ارسال یک پاسخ