انتشار تصویر Galaxy C10 اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ

0
3460
انتشار تصویر Galaxy C10 اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ

در اوائل ماه جاری اطلاعاتی در مورد یک گوشی دو دوربینه سامسونگ منتشر شد که آن را نخستین تجربه سامسونگ در این زمینه می‌نامیدند. چندی پیش مشخص شده که گلکسی C10 اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ خواهد بود و اطلاعاتی مقدماتی در مورد این گوشی در دسترس قرار گرفت. حالا پازل Galaxy C10 با انتشار تصویری که به این مدل منسب شده است کامل‌تر شده و اینک با اطمینان می‌توان از وجود دو دوربین در این گوشی سخن گفت.

عکسی که امروز از Galaxy C10 منتشر شده اطلاعات اندکی را از آن نشان می‌دهد اما از روی همین اطلاعات نیز حدس‌های خوبی در مورد برخی مشخصات دستگاه می‌توان زد. از جمله اینکه وجود نوارهای آنتن در بالای دوربین می‌تواند نشانه خوبی بر تمام فلزی بودن این گوشی باشد، نکته‌ای که البته در دیگر گوشی‌های سری C‌ همجون Galaxy C5 و Galaxy C7 نیز تکرار شده است. نبود حسگر اثر انگشت در این بخش نیز به ادامه حضور این سنسور در زیر صفحه‌نمایش اشاره دارد. رز-گلد بودن رنگ بدنه نیز احتمال ارائه دستگاه در چند رنگ مختلف را افزایش می‌دهد.

به جز موارد گفته شده به نکته دیگری در مورد گلکسی C10 نمی‌توان با اطمینان اشاره کرد هرچند برخی خبرها و شایعات تأیید نشده به امکان حضور یافتن پروسسور قدرتمند رده میانی کوالکام با نام Snapdragon 660 که به تازگی معرفی شده است در این گوشی اشاره کرده‌‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ