هدست سنهایزر با صدای سه بعدی در همکاری با سامسونگ

0
2619
هدست با صدای سه بعدی در همکاری سنهایزر با سامسونگ

شرکت سنهایزر، به عنوان یکی از مطرح‌ترین نام‌ها در زمینه محصولات صوتی از ارائه هدست مجهز به تولید و ضبط صدای سه بعدی خود برای مجموعه اندروید خبر داد. این سخن را اندریاس سنهایزر، مدیر اجرایی این شرکت ضمن گفت‌وگو با Keorea Kerald در نشست نمایشگاه IFA در پرتغال بیان داشته است.

هدست با صدای سه بعدی در همکاری سنهایزر با سامسونگ

صدای سه بعدی همانند تصاویر 3D از اهمیت بالایی در ماه‌های اخیر برخوردار شده به خصوص اینکه ترکیب این نوع صدا با محتوای VR می‌تواند جذابیت بالایی را برای کاربران به همراه داشته باشد. هدست Ambeo Smart Surround سنهایزر دارای دو میکروفون برای ضبط صدا به صورت سه‌بعدی بوده و به گفته شرکت سازنده می‌تواند صدا را آنگونه که تولید شده است به گوش شنونده برساند. تا پیش از این، هدست مذکور تنها قرار بود برای اپل عرضه شود اما با توجه به گستردگی اندروید از یک سو و حضور نداشتن اپل در بازار VR و حضور پر رنگ اندرویدی‌ها در این رده از سوی دیگر، شرایط برای حضور این هدست در اندروید نیز فراهم شد.

این شرایط برای سنهایزر با همکاری با شرکت سامسونگ فراهم شده و به احتمال قوی در آینده نزدیک شاهد حضور دیوایس‌های جانبی از این دست در کنار محصولات سامسونگ خواهیم بود.

منبع

ارسال یک پاسخ