کانکت واچ با AsteroidOS و پشتیبانی از سیم‌کارت می‌آید

0
2161
کانکت واچ با AsteroidOS و پشتیبانی از سیم‌کارت می‌آید

AsteroidOS نام سیستم‌عامل متن‌باز جدیدی بر پایه کرنل لینوکس است که می‌تواند جایگزین سیستم‌عامل اندروید wear باشد. پلتفرم AsteroidOS دارای یک UI طراحی شده با فریم‌ورک Qt5 است و اولین اسمارت‌واچ ساخته شده با این پلتفرم نیز با نام کانکت واچ به زودی در بازارهای اروپایی عرضه می‌شود. با اینکه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت کانکت واچ ارائه نشده اما مشخص است که این مدل از طریق پلتفرم فروش دسته‌جمعی Ulule عرضه می‌شود.

کانکت واچ با AsteroidOS و پشتیبانی از سیم‌کارت می‌آید

طبق اطلاعات ارائه شده، Connect Watch با صفحه‌نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 400×400 پیکسل عرضه می‌شود و یک دوربین 2 مگاپیکسلی با امکان برداشت ویدئوی 720p نیز در آن وجود دارد. کانکت‌واچ احتیاجی به گوشی برای کارکرد ندارد و با تجهیز به سیم‌کارت می‌تواند به صورت مستقل به کار خود ادامه دهد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت اتصال 3G (و نه LTE) بوده و پردازش در آن نیز با چیپ‌ست 1.39 گیگاهرتزی MediaTek و 4 گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت RAM (یا 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم) انجام می‌شود.

Connect Watch به لطف حضور سیم‌کارت می‌تواند به صورت مستقل تماس برقرار کند و یک شماره‌گیر یا dialer نیز در آن وجود دارد. به گفته Connect Wear، شرکت سازنده این ساعت هوشمند، این مدل می‌تواند با یک بار شارژ به دوام 4 روزه باتری دست پیدا کند. از جمله دیگر امکانات این ساعت هوشمند به تایمر و سنسور ضربان قلب اشاره شده است و اپلیکیشن‌های آن از طریق یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی عرضه می‌شود. Connect Wear همچنین از تمامی برنامه‌نویسان برای توسعه برنامه‌های جدید تحت پلتفرم AsteroidOS دعوت به عمل آورده است.

منبع

ارسال یک پاسخ