آیپد جدید از سال آینده در بازار، آغاز تولید از ماه بعد

0
2401
اطلاعات در مورد آیپد جدید

تولید یک آیپد جدید جدید چندی پیش با یک خبر تایید نشده بر سر زبان‌ها افتاد و این شایعه از مدت‌‌ها پیش دست به دست می‌شد اینک اما با تایید خبر ساخت آیپد جدید توسط یک فروشگاه زنجیره‌ای تایوانی این روند کاملا جدی‌تر دنبال شده و باید به زودی منتظر یک آیپد 10.5 اینچی جدید باشیم. در این خبر زمان آغاز به کار تولید این تبلت در ماه دسامبر یعنی ماه آینده میلادی تعیین شده و احتمالا این مدل در ابتدای سال آینده میلادی به بازار عرضه می‌شود.

طبق این خبر آیپد جدید 10.5 اینچی همراه با نسل تازه‌ای از آی‌پد پرو 12.9 هر دو در یک زمان و با چیپ‌ست Apple A10X ارائه شده و حتی پیش‌بینی شده است که تا پایان سه ماهه اول سال 2017 میزان فروش این تبلت جدید به 2 میلیون عدد برسد و تا پایان سال نیز فروش 5 تا 6 میلیون عددی برای آن پیش‌بینی می‌شود.

انتخاب این سایز برای تبلت جدید اپل ظاهرا به این دلیل بوده که سایز 9.7 اینچی برای کاربران بیزینسی و بخش آموزشی بیش از اندازه کوچک تلقی شده و iPad Pro با پنل 12.9 اینچی نیز بیش از اندازه گران است. ظاهرا این دو مدل تنها دیوایس‌های تبلتی اپل برای سال 2017 نبوده و اپل پس از گذشت مدتی از ارائه آیپدهای جدید یک نسخه 9.7 اینچی دیگر را نیز به بازار عرضه می‌کند که نسبت به دو محصول دیگر از مشخصات پایین‌تری برخوردار بوده و با قیمت پایین‌تر، با دیوایس‌های اندرویدی رقابت می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ