گوشی جدید نوکیا 5.2 یا 5.5 اینچی با اسنپ‌دراگون 820؟

0
2254
اطلاعات در مورد گوشی جدید نوکیا

آشکار شدن تصمیم جدید نوکیا برای بازگشت دوباره به بازار اسمارت‌فون چند روز پیش با انتشار خبر گوشی جدید نوکیا رویه‌ای کاملا جدی به خود گرفت. این خبر که تقریبا به صورت رسمی توسط نوکیا تایید شده بود اما متاسفانه هیچ توضیح دیگری در مورد این گوشی ارائه نکرده بود. اینک اما برخی اطلاعات تازه در مورد گوشی جدید نوکیا در دسترس قرار گرفته که خبرهای نسبتا خوشی برای دوستداران این برند به شمار می‌روند.

اطلاعات در مورد گوشی جدید نوکیا

گوشی جدید نوکیا طبیعتا با سیستم‌عامل اندروید و توسط شرکت چینی HMD که امتیاز ساخت اسمارت‌فون‌های نوکیا را چندی پیش به دست آورد تولید می‌شود. برپایه اطلاعاتی که امروز در سایت Weibo به زبان چینی قرار گرفته و طبیعتا هنوز امکان تایید یا رد آنها وجود ندارد اسمارت‌فون‌ (یا اسمارت‌فون‌های بعدی نوکیا) دارای صفحه‌»مایش 5.2 یا (و) 5.5 اینچی با وضوح QHD بوده و پردازش در آنها نیز با چیپ‌ست Snapdragon 820 انجام می‌شود. با وجود استفاده از اسنپ‌دراگون 820 و با اینکه از هم‌اکنون گوشی‌های دارای نسل بعدی این پروسسور یعنی Snapdragon 821 در بازار وجود دارند و تا زمان ارائه گوشی‌های نوکیا به احتمال فراوان این نسل از چیپ‌ست‌های کوالکام و حتی نسل بعدی یعنی Snapdragon 835 به استانداردی برای پرچمداران بدل می‌شود اما همچنان می‌توان از عملکرد نوکیا در قرارگیری این چیپ‌ست رضایت داشت.

خبر تایید نشده امروز به حضور برند کارل‌زایس در لنز دوربین نیز اشاره می‌کند که نوید حداقل یک دوربین با کیفیت را در این گوشی (یا گوش‌ها) می‌دهد. تا مشخص شدن رسمی حضور جدید برند نوکیا در بازار موبایل باید حداقل تا اواخر سال جاری و زمان نمایشگاه MWC 2017 در بارسلون اسپانیا به انتظار نشست.

منبع

ارسال یک پاسخ