آپدیت نوت 4 و نوت 5 آمد: فقط موارد امنیتی و تغییرات کوچک

0
3044
آپدیت نوت 4 و نوت 5 آمد: فقط موارد امنیتی و تغییرات کوچک

از ارائه گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت 5 اینک چند سالی می‌گذرد و در این فاصله گوشی‌های متعددی در کلاس‌های مختلف از سوی سامسونگ به بازار عرضه شده‌ است. طبق روال همیشگی قاعدتا دیگر این دو گوشی نباید در لیست ارتقا و آپدیت سامسونگ قرار داشته باشند اما با توجه به مشکلات گلکسی نوت7 سامسونگ ظاهرا تصمیم به ادامه پشتیبانی از فبلت‌های سال‌های گذشته خود گرفته و امروز آپدیت نوت 4 و نوت 5 با هم ارائه شده است. آپدیت نوت 4 و نوت 5 که امروز ارائه شده البته تغییری در نسخه اندروید این دو گوشی نمی‌دهد و تنها برخی موارد امنیتی و تغییرات نچندان بزرگ را شامل می‌شود.

آپدیت نوت 4 و نوت 5 آمد:  فقط موارد امنیتی و تغییرات کوچک

آپدیت جدید نوت 4 با نام N910FXXS1DQG5 ارائه شده و 200 مگابایت حجم دارد. در این آپدیت فایل امنیتی ماهانه برای جولای ارائه شده و به جز این مورد برخی تغییر کوچک نیز دیده می‌شود. این آپدیت در حالت حاضر در اروپا ارائه شده است.

نوت5 نیز در این میان آپدیت تازه‌ای را دریافت کرده که در حاضر در اختیار کاربران T-Mobile در آمریکا قرار دارد. ورژن این آپدیت N920TUVS4EQG1 است و حجم آن نیز تنها 24.39 مگابایت خواهد بود. در این آپدیت به جز پچ امنیتی ماه جولای برخی تغییرات و بهبودها نیز در نظر گرفته شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ