تریلر رسمی سیزن 2 سریال وست ورد منتشر شد

0
4856
تریلر رسمی سیزن 2 سریال وست ورد منتشر شد

سریال وست ورد پر بیننده‌ترین فصل اول یک سریال در شبکه HBO بود که سال گذشته با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. این سریال حتی از فصل اول سریال Game of Thrones نیز بیننده‌های بیشتری داشت و در این زمینه همچنان رکورد دار است. HBO امروز تریلر رسمی سیزن دوم سریال وست ورد را به نمایش گذاشت که حاکی از آغاز ماجراهایی جدید در این سریال است. در این ویدئو می‌توان تصور کوچکی از آنچه در آینده در این سریال خواهیم دید داشت.

 

HBO این تریلر را در محل Comic-Co ساندیگو منتشر کرده و در آن داستان از همان جایی که به پایان رسید حکایت می‌شود. در پایان فصل یک یک شورش توسط میزبانان ماشینی آغاز شد و ظاهرا طبق این تریلر قرار است این شورش به صورت کامل در سیزن بعد ادامه پیدا کند. بعضی از کاراکترهای اصلی فصل قبل در این تریلر دیده می‌شود که از جمله آنها باید به برنارد و مرد سیاه‌پوش اشاره کرد. کل تریلر به خودآگاهی میزبان‌ها اشاره دارد و اتفاقاتی که از این پس در سریال رخ می‌دهد را به تصویر می‌کشد.

اگر از همین حالا خود را آماده دیدن سیزن 2 سریال وست‌ورد کرده‌اید خبر بدی برایتان داریم چرا که به گفته شبکه HBO این فصل از سریال تا سال 2018 آماده پخش نخواهد شد. جاناتان نولان سازنده این سریال از Westworld به عنوان سریالی جاه‌طلبانه و بلندپروازانه یاد کرده و متذکر شده که HBO تیم وی را تشویق کرده که از زمان و منابع به خوبی برای ساخت هر قسمت بهره بگیرند بنابراین طبیعی خواهد بود که زمان آماده شدن فصل بعدی وست‌ورد هنوز مشخص نباشد.

منبع

ارسال یک پاسخ