آیفون 7 قرمز، آیپد پروی جدید و آیفون SE با 128GB حافظه در راه

0
5218
آیفون 7 قرمز، آیپد پروی جدید و آیفون SE با 128GB حافظه در راه

آنچه از اخبار و اطلاعات منتسب به اپل بر می‌آید این شرکت در صدد برگزاری یک event بزرگ برای ماه آینده میلادی (ماه مارچ) است که در آن ظاهرا چهار آیپد جدید رونمایی می‌شود. در این میان باید منتظر آیپد پروی جدید نیز باشیم. رنگ‌های تازه برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس و یک ورژن تازه برای iPhone SE نیز در همین لیست قرار دارند. قبل از این نیز به گوش رسیده بود که اپل قرار است یک سه آیپد پروی جدید با سایزهای 9.7، 10.9 و 12.9 اینچ را همین ماه مارچ به بازار ارائه کند.

حالا یک بلاگ ژاپنی به نام MacOtakara که پیش از این سابقه ارائه اطلاعات نزدیک به واقعیت را نیز داشته است مدعی شده که در آینده یک آیپد پروی جدید 7.9 اینچی در کنار یک نمونه دیگر 10.5 اینچی ارائه می‌شود که این نسخه 10.5 اینچی به گفته این منبع دارای صفحه‌نمایشی بدون حاشیه یا اصطلاحا edge-to-edge است اما برای دیدن آن باید تا ماه می یعنی سه ماه دیگر به انتظار نشست.

به جز تبلت‌ها این منبع مدعی شده که اپل در ماه مارچ نسخه قرمز رنگ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را ارائه می‌کند که در صورت به حقیقت پیوستن احتمالا موج جدیدی از فروش این مدل‌ها را به همراه خواهد داشت. در مورد ارزان‌ترین آیفون فعلی اپل یعنی نسخه SE نیز به گفته این منبع باید منتظر ورژن 128 گیگابایتی دستگاه باشیم. این گوشی در حال حاضر در دو نسخه 16 و 64 گیگابایتی ارائه می‌شود و با توجه به اینکه دیگر گوشی‌های در حال تولید این شرکت دیگر در نسخه 16 گیگابایتی ارائه نمی‌شوند این تغییر بسیار محتمل به نظر رسیده و شاید ورژن 32 گیگابایتی از این مدل نیز در راه باشد.

زمان دقیق event‌ اپل در ماه مارچ هنوز مشخص نشده اما مطمئنا در طی روزها و هفته‌های آینده خبرهای بیشتری در این مورد در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع

ارسال یک پاسخ