بالاخره تصویری از گلکسی S8 روشن در حال کار

0
3587
بالاخره تصویری از گلکسی S8 روشن در حال کار

تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی از گلکسی اس 8 به عنوان پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده است. امکان ارائه با رم 8 گیگی و UFS 2.1، حضور دو دوربین و یک اسپیکر در مدل S8 Plus، عکسی منتسب به گوشی اصلی، امکان ارائه با Snapdragin 835 و حتی رندر واقعی گلکسی S8 بخشی از این اطلاعات را تشکیل می‌دهند. یک بار نیز یک منبع مدعی شد که تصویر واقعی گلکسی S8 روشن در حال کار را منتشر کرده است امری که با دلائل مستدل رد شد. امروز اما تصویری که می‌توان آن را واقعا عکس یک گلکسی S8 روشن در حال کار نامید در دسترس قرار گرفته و در آن تقریبا همه چیزهایی که پیش از این در مورد طراحی دستگاه به آنها اشاره شده بود تأیید شده است.

در عکس گلکسی S8 روشن و در حال کار که در بالا دیده می‌شود دکمه‌های زیر صفحه‌نمایش نیز به چشم می‌خورد که برای اولین بار به صورت مجازی تبدیل شده و مثل گذشته ترکیب آشنای سامسونگ یعنی دکمه back در کناره سمت راست دیده می‌شود. به جز این عکس تصاویر دیگری از گوشی نیز در دسترس قرار گرفته که در آنها صفحه همواره روشن یا Always on Display‌ دیده می‌شود. سنور اثر انگشت در بخش پشتی نیز در این تصاویر دیده می‌شود.

بالاخره تصویری از گلکسی S8 روشن در حال کار بالاخره تصویری از گلکسی S8 روشن در حال کار بالاخره تصویری از گلکسی S8 روشن در حال کار

طبق آنچه تا به امروز از S8‌ می‌داتیم این گوشی با Snapdragon 835 یا Exynos 9 ارائه شده و دارای صفحه‌نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED است که در نسخه S8 Plus این سایز احتمالا به 6.2 اینچ می‌رسد. 4 گیگ رم، 64 گیگ حافظه پایه، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپکسلی، باتری 3000 در نسخه معمولی و 3500 میلی آمپر ساعت در نسخه پلاس همراه با پورت USB Type-C سایر مشخصات قابل اشاره در این مدل را طبق آنچه تا به امروز از این شرکت به بیرون رخنه کرده است تشکیل می‌دهند. این گوشی ظاهرا در 29 مارچ (9 فروردین) معرفی شده و حضور در بازار آن 21 آوریل (1 اردیبهشت) خواهد بود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ