آیفون 4 اینچی با اپل واچ 2 در ماه مارچ می‌آیند؟

1
2674
ارائه احتمالی آیفون 6c و اپل واچ 2 در مارچ 2016

دیر زمانی پیش از این و قبل از ارائه آیفون‌های جدید 6S و 6S Plus شایعات فراوانی مبنی بر ارائه یک آیفون کوچک‌تری 4 اینچی به گوش می‌رسید؛ مدلی که شایعات، آن را iPhone 6C می‌نامند و در یکی دو ماه گذشته با انتشار خبرهایی بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است. امروز خبر تازه‌ای منتشر شده که احتمال ارائه این گوشی در مارچ 2016 همراه اپل واچ نسل دوم را تقویت می‌کند.

موفقیت نسل دوم ساعت اپل با وجودی که با فروش افسانه‌ای گوشی‌های آیفون این شرکت قابل قیاس نیست اما ظرفیت‌های فراوانی را برای فعال در این رده پیش روی این کمپانی قرار داد و از همین رو از همان روزهای نخستین ارائه Apple Watch به بازار این شرکت در پس اخت و ارائه نسل دوم این ساعت برآمد. آخرین خبرها در مورد این ساعت حاکی از آن است که تا کمتر از 4 ماه دیگر و در مارچ 2015 شاهد ارائه نسل دوم این ساعت به بازار خواهیم بود و اگر خوش‌شانس باشیم در همان مراسم رونمایی از اپل واچ جدید، یک آیفون 4 اینچی تازه نیز در دسترس علاقه‌مندان گوشی‌های کوچک اپل قرار می‌گیرد.

اطلاعات منتشر شده در مورد ساعت در این گزارش به برخی ویژگی‌های تازه احتمالی همچون دوربین، سنسورهای جدید، قابلیت وایرلس و بررسی‌کننده وضعیت خواب افراد اشاره دارد که البته برای اطمینان از حضور آنها باید تا لحظه رونمایی از این دیوایس به انتظار نشست.

ارائه احتمالی آیفون 6c و اپل واچ 2 در مارچ 2016

در مورد دیوایسی که اینک iPhone 6c خوانده می‌شود نیز اطلاعاتی در این گزارش در دسترس قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به قدرت پردازشی دستگاه اشاره کرد که احتمالا مابین iPhone 5S و iPhone 6S خواهد بود. اطلاعات دیگری در مورد مشخصات ظاهری، امکانات و قابلیت‌های این گوشی ارائه نشده است البته چندی پیش خبری در مورد طراحی ظاهری این گوشی و شباهت‌های آن به iPhone 5S منتشر شد.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ