HTC : اپل از روی ما کپی کرده است!

2
2151
انگشت اتهام htc به سوی اپل در کپی کاری

از ارائه و نمایش عمومی گوشی پرچمدار رده میانی شرکت HTC با نام One A9 مدت بسیار کوتاهی می‌‌گذرد. این گوشی فارغ از تمامی موارد مثبت و منفی، در یک نکته توجه منتقدان این شرکت تایوانی را به خود جلب کرده است. One A9 به خصوص در بخش پشتی بسیار به آیفون‌های جدید اپل شباهت دارد. حالا HTC ادعا کرده که این شباهت به دلیل کپی کردن اپل از روی آنها رخ داده است!

مبنای این ادعا که امروز توسط یکی از مدیران ارشد این شرکت در دفاع از طرح A9 صورت پذیرفته است به خطوط آنتن بخش پشتی تعلق دارد جایی‌که به گفته HTC این خطوط نخستین بار در مدل One M7 سال 2013 رخ داده و به دلیل اینکه این خطوط یک سال بعد دز آیفون 6 شرکت اپل ظاهر شده است، این مدیر اینگونه نتیجه گیری کرده که در حقیقت این اپل است که از روی دست HTC‌ کپی کرده و اشتباهی متوجه این شرکت تایوانی نیست.

انگشت اتهام htc به سوی اپل در کپی کاری

این ادعا با اینکه در مورد خطوط آنتن منطقی به نظر می‌رسد اما با کنار گذاشتن خطوط آنتن و بررسی One A9 و iPhone 6 یا iPhone 6S شباهت‌های بسیار زیاد دیگری بین این دو دیده می‌شود که قضاوت در مورد شرکتی که کپی کردن محصول دیگری را سرلوحه خود قرار داده است را به کار نچندان مشکلی بدل می‌کند.

منبع

2 دیدگاه

  1. htc هم بیراه نگفته مثل اینکه مدل قبلیش رو ارتقا داده باشه. اما بنظرم کلا آخرین طراحی اپل خیلی زیبا نیست بویژه اینکه در محل خصوص احساس رنگ رفتگی رو القا میکنه.

ارسال یک پاسخ