تکذیب دوباره سونی: بخش موبایل را نمی‌فروشیم

0
2506
تکذیب فروش سونی موبایل

شرایط بخرانی سونی با شکستن رکوردهای متعدد در ضررهای عملیاتی سالیانه،‌این برند خوشنام و خوش‌سابقه را در لبه تیغ رها کردن با ادامه دادن بیزینس موبایل قرار داده است. این شرکت که سال گذشته زمزمه‌های فروش آن حتی به صورت غیر رسمی نیز به گوشی رسید و سپس تکذیب شد حالا تنها یک سال دیگر برای بقا فرصت دارد. در این میان بار دیگر احتمال فروش این برند رسما تکذیب شده است.

خبر جدید در این رابطه به نقل از Jonathan Lin مدیر ارشد (General Manager) سونی موبایل در تایوان ارائه شده که در طی آن به “خارج نشدن سونی از بازار موبایل” اشاره شده است این خبر که پس از جلسه Lin با Hiroki Totoki مدیر اجرایی و ریاست سونی موبایل (تصویر زیر) بیان شده، توسط این مدیر ارشد نیز تایید شده است. به گفته Lin سونی موبایل انرژی خود را مصروف بهبود بیزینس و تولیدات این شرکت خواهد کرد و خروج از بازار موبایل (حداقل فعلا) در برنامه سونی وجود ندارد.

تکذیب فروش سونی موبایل

سونی به تازگی در صدد تاسیس یک کارخانه موبایل جدید در تایلند برآمده است که به خوبی به تلاش‌های این برند در حفظ بازار خود اشاره دارد. سری Z5 محصولات سونی به عنوان جدیدترین تولیدات این شرکت در حال ورود به بازارهای مختلف بوده و به تازگی در بازار ایران نیز رونمایی شد.

منبع

ارسال یک پاسخ