گوشی وایلی فاکس سوئیفت را بیشتر بشناسید

0
2914
مشخصات گوشی وایلی فاکس سوئیفت

اندروید، سلطان بلامنازع در سیستم عامل گوشی‌های هوشمند است که شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید کالا برای آن می‌کنند. در این بین، برخی سازندگان از سیستم‌عامل دیگری بهره می‌برند که علاوه بر امکانات اندروید، از مزایای منحصربفردی برخوردار است. سیانوژن نام این سیستم‌عامل است که با پوشش برخی از ایرادات اندروید، دارای امکانات فوق‌العاده بالایی بوده و در کنار این موارد، از امنیت مناسبی نیز بهره می‌گیرد.

Sponsored

گوشی وایلی فاکس سوئیفت ، یکی از معدود مدل‌هایی است که از این سیستم عامل محبوب بهره گرفته و در کنار مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول، قیمتی بسیار رقابتی و عالی دارد.

مشخصات گوشی وایلی فاکس سوئیفت

وایلی فاکس سوئیفت دارای یک نمایشگر ۵ اینچ با وضوح اچ‌دی و کیفیت بالاست که از شیشه مستحکم گوریلا گلس ۳ بر روی آن استفاده شده و به لطف فناوری IPS، از زوایای مختلف نیز کیفیت قابل قبولی دارد.

قلب تپنده دستگاه در اختیار محصولی ۶۴ بیتی از اسنپدراگون است که دارای ۴ هسته با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز بوده و از واحد گرافیکی قدرتمند آدرنو ۳۰۶ بهره می‌گیرد. همچنین وجود ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت ارتقا نیز دارد، از دیگر مزایای این گوشی میان رده اما قدرتمند وایلی فاکس است.

مشخصات گوشی وایلی فاکس سوئیفت

وایلی فاکس سوئیفت یک اسمارت فون مناسب برای عکاسی نیز است و شما می‌توانید با استفاده از دوربین با کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی که از فلاش دوگانه LED‌ بهره می‌گیرد، تصاویر بسیار باکیفیتی را شکار کنید و لنز ۵ مگاپیکسلی در جلو، به کمک عاشقان عکاسی سلفی خواهد آمد.

مشخصات گوشی وایلی فاکس سوئیفت

محصول وایلی فاکس به صورت پیش فرض از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و قادر به فعالیت در شبکه نسل چهارم یا 4G نیز است. همچنین باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری توسط کاربر در دسترس بوده و تا ۱۰ ساعت می‌توانید با آن به صورت مداوم مکالمه کنید.

لازم به ذکر است که گوشی وایلی فاکس سوئیفت به زودی و با گارانتی شرکت فوژان تل، نماینده رسمی و انحصاری محصولات وایلی فاکس در ایران، به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ