ارائه اختصاصی Galaxy J5 LTE با سیم‌کارت USIM

0
1882
ارائه گوشی گلکسی j5 با سیم کارت usim

این روزها ارائه شبکه‌ 4G و امکان پشتیبانی گوشی‌ها از آن، یکی از دغدغه‌ها و البته نیازهای اصلی افراد مختلف و به‌ویژه کسانی است که از اینترنت همراه روی موبایل خود استفاده می‌کنند.در همین راستا، شرکت سامسونگ الکترونیکس و شرکت ایرانسل، در یک همکاری مشترک «طرح 96 ایرانسل- سامسونگ» را اجرا کرده‌اند. در این طرح با شرایطی خاص گوشی Galaxy J5 LTE در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

Sponsored

در این طرح گوشی Galaxy J5 LTE سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از 4G که یکی از بهترین گوشی‌ها در پشتیبانی از این خدمات به شمار می‌آید، به‌طور اختصاصی همراه با یک سیم‌کارت USIM ایرانسل که دارای شبکه 4G  است به همراه 96 گیگابایت ترافیک عرضه می‌شود. گوشی Galaxy J5 LTE با صفحه‌نمایش بزرگ پنج اینچی Super AMOLED و پردازشگر چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و پشتیبانی از شبکه LTE Cat4،‌ امکان استفاده راحت و لذت‌بخش از اینترنت پرسرعت و ارتباطات چند‌رسانه‌ای را فراهم می‌کند. این گوشی همچنین دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دستگاه است که با استفاده از آن می‌توان عکس‌هایی با کیفیت بالا ثبت کرد.

Galaxy J5 LTE - ارائه گوشی گلکسی j5 با سیم کارت usim

لازم به ذکر است، فناوری 4G یا نسل چهارم، یک شبکه بسیار پرسرعت تبادل اطلاعات موبایل برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها است که جدیدترین فناوری در این حوزه نیز به شمار می‌رود. این سرویس از نسل قبلی 3G سریع‌تر است و به شبکه‌ها نیز ظرفیت‌ بالاتری ارائه می‌دهد. به‌طور کلی شبکه‌های 4G در حالت عادی از شبکه‌های کابلی، اینترنت‌های خانگی و اینترنت بی‌سیم مکان‌های عمومی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها، فرودگاه‌ها، سریع‌تر، و همچنین مناسب کسانی هستند که به اینترنت بدون ‌سیم (Wireless) دسترسی ندارند. با استفاده از 4G، سرعت تبادل اطلاعات بسته به زمان، مکان، نوع دستگاه، وضعیت پوشش شبکه و … از 3 تا 20 برابر بیشتر از نسل قبلی 3G است.

ارسال یک پاسخ