Motorola Droid Turbo 2 با صفحه‌نمایش نشکن

2
3101
معرفی موتورولا دروید Turbo 2

افتادن گوشی از دست یکی از تلخ‌ترین تجربه‌هایی ست که الب کاربران در گوشی‌های مختلف با آن روبور بوده‌اند. در طی این تجربه که در شرایط گوناگون و فارغ از نحوه استفاده کاربران رخ می‌دهد معمولا آسیب‌پذیرترین قسمت، صفحه‌نمایش گوشی است که غالبا به سادگی ترک خورده یا می‌شکند. موتورولا با معرفی Droid Turbo 2 قول داده است که این تجربه را برای همیشه به دست فراموشی بسپارد.

موتورولا و اپراتور Verizon امروز دو گوشی جدید را با برند Droid به معرض نمایش عموم گذاشتند. گوشی‌ پیشرفته‌تر این مجموعه، Droid Turbo 2 نام دارد که به نوعی آپدیت Droid Turbo سال گذشته به حساب می‌آید. اطلاعات این گوشی پیش از این در شایعات گوناگون به بیرون درز پیدا کرده بود و اینک مشخص شده که هر آنچه تاکنون در مورد این مدل گفته شده بود صحیح بوده است. مهم‌ترین نکته این گوشی به صفحه‌نمایش نشکن یا اصطلاحا Shatterproof دستگاه تعلق دارد که موتورولا از آن با نام ShatterShield یاد می‌کند و در معرفی آن به این نشکن بودن این صفحه حداقل  در طی 4 سال اشاره شده است.

معرفی موتورولا دروید Turbo 2

یکی از نکات کلیدی در مقاومت این صفحه‌نمایش در فناوری ساخت آن نهفته است که از نوع P-OLED همانند سری G-Flex ال‌جی بوده و در ساخت آن به جای شیشه از پلاستیک استفاده شده است. البته این ت نها عامل بازدارندگی در این میان به حساب نمی‌آید و روی این صفحه‌نمایش از مجموعا 5 لایه مختلف استفاده شده که در ترکیب با یکدیگر از شکسته شدن صفحه‌نمایش جلوگیری می‌کنند. دیگر نکته جالب در مورد گوشی Motorola Droid Turbo 2 به باتری 3760mAh آن تعلق دارد که به گفته شرکت سازنده حتی در سنگین‌ترین استفاده‌ها نیز یک روز کامل دوام خواهد داشت. پشتیبانی از شارژ سریع با سیم و شارژ بی‌سیم از نوع Qi دیگر نکته‌های قابل اشاره در این قسمت را تشکیل می‌دهند.

معرفی موتورولا دروید Turbo 2

مشخصات سخت‌افزاری اصلی Droid Turbo 2 شامل صفحه‌نمایش 5.4 اینچی QHD، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی (مشابه Moto X Style)، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چیپ‌ست پردازشی Snpadragon 810 همراه با 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی  قابل ارتقا و 3 گیگابایت رم می‌شود. این مدل در حال حاضر با نسخه 5.1.1 اندروید لالی‌پاپ عرضه می‌شود اما ارائه اندروید 6 مارشملو نیز برای آن برنامه‌ریزی شده است.

Motorola Droid Turbo 2 - معرفی موتورولا دروید Turbo 2

Motorola Droid Turbo 2 از 29 اکتبر یعنی از فردا با قیمت پایه 624 دلار یا به صورت پرداخت ماهیانه در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع

2 دیدگاه

    • مطمئنا طراحی به گونه‌ای صورت گرفته که در تاچ تاثیر منفی بر جای نگذارد. البته تا قبل از در دست گرفتن و تست عملی آن نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.

ارسال یک پاسخ