اندروید بلک‌بری رسمی شد (به نوعی!)

1
2276
لیست شدن اطلاعات بلک بری PRIV در سایت کانادایی شرکت

خبر ارائه شدن یک گوشی اندروید ی توسط شرکت کانادایی بلک‌بری اینک نه‌‌تنها خبر تازه‌ای به حساب نمی‌آید بلکه مشخصات و قابلیت‌های آن همراه با تصاویر و ویدئوهای این گوشی نیز این روزها در بسیاری از سایت‌های اینترنتی دست به دست می‌شود. سایت کانادایی شرکت بلک‌بری امروز با انتظار مشخصات و قیمت این گوشی لیست اطلاعات در دست در مورد این مدل را تکمیل کرد.

طبق اطلاعات این سایت گوشی PRIV که عنوان نخستین گوشی اندروید ی شرکت بلک‌بری را به همراه دارد در کشور آمریکا با قمیت 750 دلار و در کانادا با رقم 949 دلار کانادایی ارائه می‌شود که با توجه به قیمت پرچم‌داران حال حاضر در کلاس اندروید در هر دو مورد قیمت نسبتا بالایی به حساب می‌آید. در اطلاعاتی که توسط این سایت ارائه شد و سپس از روی سایت حذف گردید علاوه بر قیمت زمان ارائه شدن این گوشی به بازار نیز مشخص شده است که در طی آن باید روز 16 نوامبر (25 آبان) منتظر حضور این مدل در بازار باشیم. البته پیش از این اعلام شده بود که این گوشی همین فردا (23 اکتبر) برای پیش‌فروش در دسترس قرار می‌گیرد.

اندروید - لیست شدن اطلاعات بلک بری PRIV در سایت کانادایی شرکت

در زمینه مشخصات این گوشی در PRIV با یک پنل 5.4 اینچی QHD یا 2560×1440 پیکسلی با دو دوربین 18 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه روبرو هستیم که دوربین اصلی علاوه بر پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K با 30 فریم در ثانیه، دارای لرزه‌گیر اپتیکال و اتوفوکوس سریع موسوم به Phase detection نیز هست. در بخش پردازشی گوشی از چیپ‌ست Snpadragon 808 و 3 گیگابایت رم استفاده شده و ظرفیت بانری گوشی که دوام 22.5 ساعته را برای آن به همرا دارد، 3410 میلی آمپر ساعت است.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ