گلکسی نوت7 ریفوربیش یک گام دیگر تا ارائه به بازار

0
2817
پیش گزارش علت انفجار نوت 7

نزدیک به دو ماه پیش خبرهایی در مورد احتمال ارائه گلکسی نوت 7 به صورت ریفوربیش یا تعمیری منتشر شد این خبر در ابتدا تکذیب شد تا اینکه اوائل ماه گذشته تأیید سامسونگ برای ارائه نوت 7 ریفر ، آن را کاملا جدی کرد و چندی بعد نیز تصویری از گوشی ریفر نوت 7 با نام Note 7S یا 7R و باتری 3200 اطمینان کاملی در مورد حضور قریب‌الوقوع این مدل در بازار ایجاد کرد امروز اما گلکسی نوت7 ریفوربیش یک گام دیگر به بازار نزدیک شد چرا که این گوشی اینک در لیست تأییدیه وای‌فای قرار گرفته است.

گلکسی نوت7 ریفوربیش یک گام دیگر تا ارائه به بازار

در این لیست گلکسی نوت7 ریفوربیش در 7 ورژن مختلف ارائه شده که تقریبا همگی پیشوند SM-N930 را در بر دارند اما هریک با پسوندهای جداگانه‌ای همراه شده‌اند که به ورژن‌های مختلف دستگاه اشاره دارند. این هفت ورژن عبارتند از SM-N930FD, SM-N930X, SM-N930S, SM-N930L, SM-N930K, SM-N930F و SM-N935S.

تمامی ورژن‌های این گوشی دارای وای‌فای دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتزی بوده و از وای‌فای ac بهره می‌برند. تنها نکته‌ای که این لیست جدا از وای‌فای در مورد این گوشی به آن اشاره کرده است نسخه هفتم اندروید در این مدل است. انتشار خبرهایی از این دست به این نکته اشاره دارد که ظاهرا به زودی باید منتظر ارائه نوت7 جدید به بازار باشیم.

منبع

ارسال یک پاسخ