انتشار تصاویر احتمالی از ماکت آیفون 8

0
3696
انتشار تصاویر احتمالی از ماکت آیفون 8

نام  Benjamin Geskin در طی چند روز گذشته در کنار خبرهای متعددی در مورد آیفون 8 قرار گرفته است نخست طرحی از آیفون 8 بر پایه نظرات کارکنان اپل توسط وی منتشر شد و سپس مدعی نمایش آیفون 8 واقعی در یک تصویر رخنه کرده شد. امروز نیز Geskin خبر دیگری در مورد این گوشی دارد؛ وی امروز تصاویری از آنچه ماکت آیفون 8 خوانده می‌شود منتشر کرد که در آن تفاوت‌هایی با آنچه پیش از این دیده بودیم مشاهده می‌شود.

انتشار تصاویر احتمالی از ماکت آیفون 8 انتشار تصاویر احتمالی از ماکت آیفون 8 انتشار تصاویر احتمالی از ماکت آیفون 8

این ماکت آیفون 8 به گفته عکاس این تصاویر از ماکت‌های عادی فراتر رفته و در حقیقت یک ماکت CNC و ماشین‌کاری شده است و به همین علت می‌توان آن را جدی‌تر از یک ماکت معمولی تلقی کرد. در این تصاویر خبری از سنسور اثر انگشتی که ادعا می‌شد به پشت دستگاه منتقل شده است وجود نداشته و ظاهرا این بار این سنسور در زیر شیشه صفحه‌نمایش قرار دارد. با اینکه این ماکت قطور به می‌رسد اما Geskin ادعا می‌کند که ضخامت آن هم‌اندازه آیفون 7 فعلی است و حاشیه صفحه‌نمایش نیز 4 میلیمتر عرض دارد. دوربین‌های دوگانه با چینش عمودی و شیشه دارای خمیدگی 2.5D در بخش پشتی دیگر نکاتی هستند که پیش از این نیز به آنها اشاره شده بود.

هنوز مشخص نیست که این تصاویر تا چه اندازه به واقعیت نزدیک هستند اما در صورت به تحقق درآمدن جذابیت بالایی را نشان می‌دهند.

منبع

ارسال یک پاسخ