منتظر اسپیکر هوشمند سامسونگ باشید: سوسک مغناطیسی؟!

0
1987
منتظر اسپیکر هوشمند سامسونگ باشید: سوک مغناطیسی؟!

پس از موفقیت روزافزون آمازون در رده نوظهور اسپیکرهای هوشمند که این شرکت را به جایگاه نخست در این رده ارتقاء داده و هرساله سود سرشاری را نصیب آمازون می‌کند، دیگر شرکت‌ها نیز به این رده وارد شده و نه‌تنها گوگل با Google Home (و نمونه‌های جدیدتر هوم مینی و هوم مکسمایکروسافت با Invoke و اپل با هوم‌پاد وارد این عرصه شدند  بلکه آرام‌آرام پای شرکت‌های کوچک‌تر مثل ال‌جی با مدل LG ThinQ نیز به این عرصه باز شد و نبود سامسونگ در این بازار سوال بزرگی را پیش روی مدیران این شرکت قرار می‌داد. سال گذشته در اواخر تابستان زمزمه‌هائی مبنی ارائه اسمارت‌اسپیکر سامسونگ با فناوری هارمان در سال 2018 مظرح شده و حالا پس از یک سال ظاهرا انتظارها در این زمینه به سر رسیده و اسپیکر هوشمند سامسونگ در طی یکی دو هفته آینده رونمائی می‌شود. در حال حاضر اطلاعات در مورد این اسپیکر هوشمند سامسونگ بسیار اندک و انگشت‌شمار است اما طبق همین اطلاعات اندک نیز می‌‌توان از حضور Bixby و هارمان در این مدل کامل اطمینان داشت.

از این اسپیکر در اطلاعات تأیید نشده با نام Magbee یاد می‌شود و طبق یک درخواست حق ثبت اختراع جدید منتسب به سامسونگ، ظاهرا این اسپیکر دارای نوع چرخ تغییر حالت (dial) خواهد بود. سامسونگ ظاهرا نام Magbee که به آن “a magnetic beetle” یا یک سوسک مغناطیسی گفته می‌شود را ثبت تجاری کرده و حتی لوگوی آن نیز (در صورت صحت) کاملا مشابه یک سوسک است!

منتظر اسپیکر هوشمند سامسونگ باشید: سوک مغناطیسی؟!

اسپیکر هوشمند سامسونگ ظاهرا یک راه‌کار صوتی خانگی با چینش چندتائی را ارائه می‌کند که در آن مثل برخی نمونه‌های مشابه می‌توان چند اسپیکر را به صورت همزمان به کار انداخت. خبرها از احتمال رونمائی از Magbee در کنار گلکسی Note9 سامسونگ در روز 9 آگوست (18 مرداد 1397) حکایت دارد، مراسمی که احتمالا به جز این دو محصول، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ (با نام احتمالی Galaxy Watch) و تبلت جدید Galaxy Tab S4 را نیز به معرض دید علاقه‌مندان به سامسونگ قرار می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ