انتشار تصاویر گوشی معرفی نشده اکسپریا XZ3 درون قاب!

0
2190
انتشار تصاویر گوشی معرفی نشده اکسپریا XZ3 درون قاب!

گوشی همچنان معرفی نشده اکسپریا XZ3 سونی در طی هفته‌های گذشته موضوع بسیاری از خبرها و شایعات در مورد این کمپانی بوده است از جمله این موارد خبرها و تصاویری ست که سایت MobileFun، یک فروشنده اینترنتی بریتانیائی منتشر کرده و در آن برخی جزئیات در مورد این گوشی را افشا کرده است. این سایت امروز تصاویری از اکسپریا XZ3 را درون قاب‌هائی که برای فروش قرار داده‌ است به نمایش گذاشته که از خلال آنها تصویری کلی از ظاهر گوشی را می‌توان به دست آورد. طبق این تصاویر اکسپریا XZ3 به اکسپریا XZ2 که در نمایشگاه MWC 2018‌ به همراه مدل کامپکت رونمائی شده شباهت داشته و از همین جا نیز جایگاه عجیب دوربین‌های دوگانه و سنسور اثر انگشت در مرکز بخش پشتی را می‌توان مشاهده کرد.

انتشار تصاویر گوشی معرفی نشده اکسپریا XZ3 درون قاب!

طبق اطلاعات به دست آمده، این مدل دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی 1080×2160 پیکسلی با نسبت 18:9 بوده که توان خود را از پروسسور قدرتمند Snapdragon 845 کسب می‌کند و به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. در مورد دوربین‌های بخش پشتی، شایعات زیادی مطرح است اما جدیدترین آنها به حضور دو دوربین 19 و 12 مگاپیکسلی اشاره می‌کند و یک دوربین 13 مگاپیکسلی تکی نیز تصاویر سلفی را برای کاربران برداشت می‌نماید. دوربین‌های دوگانه بخش پشتی XZ3 احتمالا مشابه XZ2 Premium بوده و در آن یک دوربین اصلی با یک دوربین مونوکروم یا سیاه و سفید حفت شده که حساسیت و دقت دوربین اصلی را بالاتر می‌برد. ظرفیت باتری این مدل نیز ظاهرا 3,240mAh خواهد بود.

طبق اطلاعات MobileFun، قیمت پیش‌فروش این مدل 850 یورو (چیزی نزدیک به 995 دلار!) است اما احتمالا این مدل در آمریکا نیز با همان قیمت 850 دلار عرضه می‌شود.

نگفته پیداست که خبرهای از این دست با خبرهای رسمی و نهائی فاصله زیادی داشته و تا زمان رونمائی این مدل که احتمالا در ماه آینده میلادی در نمایشگاه IFA 2018 برلین رخ می‌دهد برای روشن شدن سیمای این گوشی باید به انتظار نشست.

منبع

ارسال یک پاسخ