سری گلکسی A سامسونگ به زودی دو رقمی می‌شود؟

0
1977
سری گلکسی A سامسونگ به زودی دو رقمی می‌شود؟
سامسونگ گلکسی A6

سری گلکسی A سامسونگ در طی یکی دو سال گذشته در کنار خانواده Galaxy J یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین اسمارت‌فون‌های سامسونگ در سرتاسر جهان به حساب آمده‌اند و هر ساله‌ گوشی‌های جدیدی در سری A7 ،A5 ،A3 و A9 در این خانواده عرضه شده‌‌اند. حالا ظاهرا شرکت سامسونگ قصد ایجاد تغییر در نام‌گذاری سری گلکسی A گرفته و طبق اطلاعاتی که از نام تجاری ثبت شده سامسونگ در EUIPO به دست آمده است این شرکت احتمالا در آینده نزدیک به سراغ نام‌گذاری‌های دو رقمی در این سری می‌رود.

سامسونگ در این رابطه به تازگی نام‌های A50 ،A30 ،A10 و A90 را ثبت تجاری کرده که به این نکته اشاره دارد که از این بعد احتمالا دیگر شاهد نام‌گذاری‌های یک رقمی در این خانواده نبوده و شاید گلکسی A6 و A6 پلاس که اوائل اردیبهشت ماه سال جاری معرفی شدند آخرین نسل از گوشی‌های تک رقمی سری گلکسی A سامسونگ باشند. طبق این نام‌گذاری‌ها در صورتی که روال سامسونگ در این زمینه با تغییر روبرو نشده باشد احتمالا ارزان‌قیمت‌ترین و low-end ترین محصولات این سری در آینده، Galaxy A10 نام بگیرد و پرچمداری گوشی‌های این خانواده نیز به A90 برسد.

سری گلکسی A سامسونگ به زودی دو رقمی می‌شود؟

در این لحظه هنوز نمی‌توان با اطمینان از حتمی بودن این تصمیم و دلیل سامسونگ برای انجام این کار سخن گفت اما شاید تصمیم سامسونگ برای یکی کردن سری‌های Mate و گلکسی S و تمرکز روی Galaxy S10 که سال آینده عرضه می‌شود و تلاش برای مخلوط نشدن نام‌های سری‌های مختلف یکی از دلائل احتمالی این تصمیم باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ