عرضه PS4 Pro اسپایدرمن به صورت محدود و Limited

0
2949
عرضه PS4 Pro اسپایدرمن به صورت محدود و Limited

اگر به رده کنسول‌های بازی علاقه‌دارید و انتخاب‌تان از بین سونی و مایکروسافت به اولی تعلق گرفته است، امروز پیشنهاد ویژه‌ای پیش روی شماست؛ شرکت سونی روز گذشته از نسخه خاصی از کنسول خود با نام PS4 Pro اسپایدرمن رونمائی کرده که از لحاظ زیبائی یکی از دل‌رباترین نسخه‌های کنسول‌های بازی به حساب می‌آید. PS4 Pro اسپایدرمن به افتخار بازی جدید Marvel Spider-Man طراحی شده که این روزها با توجه به گرافیک فوق‌العاده‌ آن، به عنوان یکی از زیباترین و خوش و آب رنگ‌ترین بازی‌های سری اسپایدرمن مطرح می‌شود. سونی از این شرکت به نفع خود استفاده کرده و برای جلب گیمرهای علاقه‌مند به این بازی به سمت PS4 Pro طراحی زیبائی را برای نسخه Limited این کنسول ارائه کرده است.

 

به گفته سونی، PS4 Pro اسپایدرمن به رنگ قرمز و با لوگوی اسپایدرمن عرضه شده و یک کنترلر DualShock 4 که آن نیز به رنگ قرمز است همراه آن ارائه می‌شود. نگفته پیداست که این نسخه از PS4 Pro با بازی اصلی Spider-Man نیز همراه است.

عرضه PS4 Pro اسپایدرمن به صورت محدود و Limited

این کنسول در خال حاضر برای پیش‌سفارش از طریق چندین فروشگاه مختلف از جمله آمازون، Best Buy و GameStop با قیمت 399 دلار در دسترس قرار دارد و حضور نسخه اصلی آن در بازار و تحویل سفارشات نیز به 7 سپتامبر (16 شهریور 1397) موکول شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ