اطلاعات تازه در مورد گوشی‌های گوگل :‌ 5 اینچی بودن پیکسل 2

0
2567
اطلاعات تازه در مورد گوشی‌های گوگل :‌ 5 اینچی بودن پیکسل 2

در ابتدا تصویر می‌شد که گوشی‌های جایگزین پیکسل در سال جاری سه عدد هستند. پس از چندی تعداد آنها به دو عدد که با کد نام‌های‌ Walleye و Taimen شناخته می‌شدند کاهش پیدا کرد. پس از انتشار طلاعات جدیدی از Pixel XL 2 بخشی دیگر از این معما حل شد و مشخص گردید که ظاهرا گوگل پیکسل XL 2 توسط ال‌جی ساخته می‌شود. امروز با روشن شدن بخش دیگری از این ماجرا سیمای این دو گوشی نمایان‌تر از گذشته شده است. طبق ادعای سایت XDA که به گفته این منبع در گفت‌وگو با یک منبع ناشناخته به دست آمده پیکسل 2 همانند گوگل پیکسل  دازای صفحه‌نمایش 5  اینچی فول اچ‌دی است و از این لحاظ ظاهری تغییری را نشان نمی‌دهد. پیکسل 2 همچنین طبق ادعای این منبع بسیار به مدل پیشین شباهت دارد و در آن از اسنپ‌دراگون 835 همراه با 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. ظاهرا در این مدل از جک هدست خبری نیست.

اطلاعات تازه در مورد گوشی‌های گوگل :‌ 5 اینچی بودن پیکسل 2

این منبع همچنین در مورد گوشی بزرگ‌تر یعنی Taimen که به احتمال قریب به یقین Pixel XL 2 خوانده می‌شود نیز اطلاعاتی به دست داده است. صفحه‌نمایش 6 اینچی OLED ساخت LG با وضوح 2560×1440 پیکسلی با حاشیه کمتر پیرامونی صفحه‌نمایش و همان پردازنده و رم مدل کوچک‌تر در این گوشی دیده می‌شود اما حافظه داخلی به 128 گیگابایت می‌رسد. بخش پشتی از همان ترکیب شیشه و فلز مدل پیشین برخوردار است روی سنسور اثر انگشت نیز با شیشه پوشیده نشده است. این مدل اما برخلاف Pixel 2 ظاهرا به جک هدست مجهز است. در پشت گوشی همچنین یک دوربین تکی وجود دارد.

یک نکته جالب و رمز‌آلود در این میان چگونگی خوانده شدن سنسور اثر انگشت در این دو مدل است که در نسخه کوچک‌تر طبق انتظار Pixel Imprint نام دارد اما در مدل Taimen  حداقل در حال حاضر Nexus Imprint خوانده می‌شود. برای دیدن این گوشی‌ها در دنیای واقعی حداقل باید تا ماه سپتامبر به انتظار نشست.

منبع

ارسال یک پاسخ