اپلیکیشن یوتیوب خود را با صفحه‌نمایش شما وفق می‌دهد

0
2940
اپلیکیشن یوتیوب خود را صفحه‌نمایش شما وفق می‌دهد

با تنوع بیش از اندازه دیوایس‌های دارای صفحه‌نمایش و دوربین در دنیای خارج٫ تقریبا غیر ممکن است که همه از یک نوع صفحه‌‌نمایش برای دیدن و یک دوربین برای برداشت ویدئو استفاده کنند. این موضوع چالش بزرگی را برای برنامه‌های نمایش ویدئو ایجاد می‌‌کند مخصوصا وقتی که شما بزرگ‌ترین سایت اشتراک ویدئو در دنیا یعنی یوتیوب باشید. یوتیوب اعلام کرده که قصد این مجموعه نمایش ویدئوها در بهترین حالت ممکن بدون توجه به فرمتی که با ضبط شده‌اند و دیوایسی که با آن دیده می‌شوند است. به همین علت است که آپدیت بعدی اپلیکیشن یوتیوب به صورت خودکار ویدئو را با سایز صفحه‌نمایش وفق می‌دهد.

اپلیکیشن یوتیوب خود را صفحه‌نمایش شما وفق می‌دهد

در این حالت به گفته Susan Wojcicki مدیر عامل یوتیوب فارغ از نسبت تصویر 4:3 یا 16:9 یا گرفته شدن  تصویر به صورت افقی یا عمودی می‌توان از یکسان دیده شدن ویدئو در دستگاه‌های مختلف اطمینان داشت. به گفته این بالاترین مقام یوتیوب، نسخه بعدی اپلیکیشن یوتیوب مجهز به این قابلیت ظرف هفته‌های آینده عرضه می‌شود.

به گفته Wojcicki در حال حاضر نزدیک به 1.5 میلیارد نفر در ماه بازدیدکننده log-in شده در یوتیوب وجود دارد و تازه این بدون احتساب تعداد بی‌شماری ست که هر روزه بدون Sign-in کردن از این سرویس دیدن می‌کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ