اس6مینی ( Galaxy S6 Mini ) به زودی متولد می‌شود؟

0
2555
فروش نچندان بالای سامسونگ گلکسی s6

سامسونگ ظاهرا به روال سه سال گذشته، این بار نیز قصد ارائه نسخه کوچک‌تری از پرچمدار فعلی خود در بازار با پسوند مینی را دارد. این گوشی که هنوز اطلاعات آن رسما تایید نشده امروز در نتایج یک تست سخت‌افزاری ظاهر شده و مشخصات کاملی از آن اینک در دسترس قرار دارد. این گوشی در حال حاضر با کد نام SM-G9198 شناخته می‌شود.

در مشخصاتی که در دیتابیس تست GFX Benchmark ثبت شده، از SM-G9198 به عنوان یک گوشی 4.6 اینچی HD یاد شده که در صورتی که نهایتا این نام به S6 Mini تغییر پیدا کند، نسبت به نسل قبلی خود یک دهم اینچ ارتقا در سایز را تجربه کرده است. دوربین 16 مگاپیکسلی فول‌ اچ‌دی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو، مشخصات تصویری دستگاه را تشکیل می‌دهند و در بخش پردازش نیز از پروسسور اسنپدراگون 808 حاوی شش هسته پردازشی استفاده شده است. این راه‌حل پردازشی دقیقا در ال جی G4 نیز به کار گرفته شده و به همین علت می‌توان به میزان قدرت آن پی برد.

مشخصات احتمالی گلکسی s6 mini

2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، گرافیک Adreno 418 و ارائه با اندروید 5.1.1 لالی‌پاپ سایر مشخصات گلکسی اس 6 مینی را تشکیل می‌دهند. SM-G9198 در صورتی که نهایتا به S6 Mini تبدیل شود مصل گذشته برخی از خصوصیات گوشی اصلی را به ارث خواهد برد که در این مورد خاص، انتظار مشاهده شاسی فلزی و دکمه لمسی جدید S6 در این مدل دور از انتظار نخواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ