دو تبلت گران‌قیمت اچ پی (HP) برای بازار هند

0
1923
تبلت‌های جدید HP برای بازار هند

طبق روال چند سال گذشته همواره انتظار ارائه محصولات بسیار ارزان‌قیمت توسط شرکت‌های مختلف در کشور هند می‌رود، این انتظار با اینکه در جمیع موارد به حقیقت می‌پیوندد، همیشه نیز به یک صورت نخواهد بود و گه‌‌گاه تولیدات گران‌قیمت نیز در این میان دیده می‌شوند. اچ پی یکی از این شرکت‌ها است که با دو تبلت جدید Slate 7 و Slate 8 این رویه را تا حدودی تغییر داده است.

تیلت پیشرفته‌تر اچ پی برای این بازار HP Slate 7 Voicetab Ultra نام دارد که از نام آن اطلاعاتی را می‌توان به دست آورد. این تبلت 7 اینچی از وضوح 1900×1200 پیکسلی بهره برده و از آن به‌عنوان یک گوشی موبایل (البته بسیار بزرگ) می‌توان بهره برد. پردازش در این تبلت با چیپ‌ست HiSilicon از هواوی تامین می‌شود که چهار هسته پردازشی 1.6 گیگاهرتزی، گرافیک Mali-T450‌ و 2 گیگابایت رم را ارائه می‌کند.

تبلت‌های جدید اچ پی (HP) برای بازار هند

16 گیگابایت حافلظه داخلی، اسلات حافلظه، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی سایر مشخصات این تبلت را تشکیل می‌دهند. HP قرار است این مدل را با قیمت 29,990 روپیه معادل 470 دلار در بازار ارائه کند. این تبلت از شبکه‌های نسل دوم، سوم و چهارم موبایل پشتیبانی می‌کند.

تبلت‌های جدید اچ پی (HP) برای بازار هند

تبلت ساده‌تر و ارزان‌تر اچ پی‌ در این نوبت، HP Slate 8 Plus نام دارد که به صفحه‌نمایش 8 اینچی 1200×800 پیکسلی مجهز شده و با وجود استفاده از همان چیپ‌ست و حافظه داخلی، حافظه رم آن به 1 گیگابایت کاهش پیدا کرده است. باتری با 4800mAh اندکی ضعیف‌تر شده و دوربین‌ها نیز اینک 5 و 1 مگاپیکسلی هستند. این مدل نیز مثل نمونه قبلی علاوه بر 2G و 3G از LTE نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت در نظر گرفته شده از سوی اچ پی برای این مدل 22,990 روپیه معادل 360 دلار است.

منبع

ارسال یک پاسخ