Moto X 2017 می‌آید؛ گامی به جلو یا پله‌ای به عقب؟

0
2141
Moto X 2017 می‌آید؛ گامی به جلو یا پله‌ای به عقب؟

این نخستین باری نیست که Moto X 2017 در خبرها و شایعات مرتبط با موتورولا و لنوو ظاهرا شده است؛ چند ماه پیش اطلاعاتی به نام این گوشی در دسترس قرار گرفت که در نهایت به جای موتو ایکس 2017 به Moto G5 Plus تبدیل شدند. اینک اما اطلاعات موثق‌تر و معتبرتری از یک منبع خوشنام در زمینه اطلاعات موتورولا در دسترس قرار گرفته که به جز مشخصات، تصاویری نیز منتسب به این مدل را در دسترس قرار داده است.

Moto X 2017 Moto X 2017 Moto X 2017

طبق این تصاویر Moto X 2017 ادعایی، دارای بدنه‌ای تمامی فلزی با خطوط آنتن در بخش پشتی بوده و سنسوس اثر انگشت آن نیز در جلوی گوشی و در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد. این طراحی به میزان زیادی به دوگانه Moto G5 که چندی پیش معرفی شدند شباهت دارد و لبه‌های خمیده در کناره‌ها و حاشیه‌های نسبتا زیاد در بالا و پایین صفحه‌نمایش، در این مدل نیز دیده می‌شود. در بخش رویی دستگاه همچنین می‌توان به یک فلش LED در کنار دوربین سلفی اشاره کرد که احتمال وجود یک دوربین سلفی مناسب را در این گوشی تقویت می‌کند.

در بخش پشتی گوشی دو لنز دوربین در یک قاب نسبتا بزرگ قرار دارند که دو فلش LED از نوع dual-tone در زیر آن دید می‌شود. در بخش پردازشی، به گفته این منبع از پروسسور SD625 استفاده شده که کاملا مشابه Moto Z Play بوده و بازهم مشابه این مدل 3 گیگ رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته احتمالا حافظه‌های دیگری نیز برای این گوشی ارائه می‌شود. با توجه به اینکه ظاهرا صفحه‌نمایش Moto X 2017 نیز 5.5 اینچی است، باید این گوشی را در بسیاری از قسمت‌ها مشابه Moto Z Play تلقی کرد. و حذف قابلیت ماژولار و افزوده شدن دوربین‌های دوگانه را باید نقاط ضعف و قوت این گوشی در قبال Moto Z Play تلقی کرد. البته نگفته پیداست که هنوز با قاطعیت تمام نمی‌توان در مورد صحت این تصاویر و اطلاعات و ارتباط آنها با موتو ایکس 2017 اظهارنظر کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ