گوشی هیجان انگیز در دست بنیان‌گذار اندروید

0
2402
گوشی هیجان انگیز در دست بنیان‌گذار اندروید

چند ماه پیش اندی رابین که از وی به عنوان بنیانگذار و پدر اندروید یاد می‌شود از ساخت یک گوشی هیجان انگیز اندرویدی خبر داد. رابین در حال حاضر شرکتی به نام Essential را با تنها نزدیک به 40 کارمند در اختیار دارد که با وجود کوچک بودن با تکیه بر توانایی افراد تحت امر خود که همگی ارکنان سابق اپل، گوگل و سامسونگ هستند می‌تواند محصولی انقلابی را به بازار عرضه کند. این گوشی هیجان‌انگیز که در همان خبرهای پیشین در مورد این شرکت با مشخصات برجسته‌ای چون صفحه‌نمایش بدون حاشیه، چیپ‌ست Snapdragon 835 و جنس سرامیکی بدنه خبرساز شده بود اینک یار دیگر نگاه‌ها را به خود خیره ساخته است.

خبر جدید در مورد این گوشی هیجان انگیز به توئیت منتشر شده توسط خود Andy Robin تعلق دارد که در آن تصویری از این گوشی در دست دیده می‌شود. این گوشی خاص،‌ از ظاهری مشابه شائومی Mi Mix برخوردار است و حداقل از این زاویه که احتمالا بالای گوشی را نشان می‌دهد حاشیه‌ای بسیار اندک و زیبا دارد که از این لحاظ می‌توان آن را با LG G6 و Samsung Galaxy S8 مقایسه کرد. در این عکس البته تصویری از سمت دیگر دستگاه منتشر نشده و هنوز مشخص نیست که آیا همانند اکثر دیگر نمونه‌ها، این گوشی نیز در بخش پایینی خود از حاشیه بیشتری برخوردار است یا خیر.

تقریبا همانطور که پیش‌بینی می‌شد ظاهرا نباید منتظر یک سیستم‌عامل جدید از رابین باشیم چرا که از شکل ایکون‌های به نمایش درآمده در این عکس می‌توان به میزان زیادی از اندرویدی بودن این گوشی اطمینان داشت. زمان دقیق نمایش و عرضه به بازار این گوشی هنوز مشخص نیست اما با توجه به حضور پروسسور SD835 و شرایطی که سامسونگ و کوالکام پیش روی دیگر شرکت‌ها برای استفاده از این چیپ‌ست گذاشته‌اند، نباید زودتر از ماه اول تابستان سال جاری منتظر دیدن این گوشی باشیم. یکی دیگر از  ویژگی‌های جالب این گوشی، ماژولار بودن آن از طریق قطعات مغناطیسی است که در این زمینه چیزی مشابه سری Moto Z موتورولا را ظاهرا عرضه می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ