اطلاعات کامل و قیمت HTC U12‌ لو رفت!

0
2333
اطلاعات کامل و قیمت HTC U12‌ لو رفت!

از مدت‌ها پیش منتظر اسمارت‌فون پرچمدار جدید شرکت اچ‌تی‌سی هستیم و هر از گاهی اطلاعاتی در مورد این گوشی نیز به بیرون درز پیدا می‌کند. دو ماه اولین تصویر از اچ تی سی U12 با صفحه‌نمایش فول‌اسکرین منتظر شد و حالا هم اطلاعات کاملی در مورد قیمت و مشخصات این گوشی در دست داریم. HTC U12‌ چندی پیش در کنفرانس 5G در تایوان به صورت نچندان عمومی به نمایش گذاشته شده که شاید این موضوع به معنای حضور مودم نسل پنجم کوالکام X20 با سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه باشد. این بار  اما یک روزنامه‌نگار روس ظاهرا موفق به کسب اطلاعات بیشتری در مورد HTC U12‌ شده که سیمای این مدل را بهتر از همیشه ترسیم می‌کند. این اطلاعات با یافته‌های پیشین در مورد این گوشی منطبق بوده و شاید به همین علت دلائل مناسبی برای باور کردن آنها وجود دارد.

طبق انتظار HTC U12‌ با یک صفحه‌نمایش 6 اینچی QHD و نسبت تصوی 18:9 ارائه خواهد شد و در آن از صفحه‌نمایش AMOLED‌ خبری نیست و به جای آن همان پنل‌های Super LCD همیشگی اچ‌تی‌سی وجود دارد که این شرکت در دیگر پرچمداران خود نیز از آنها بهره برده است. حضور پردازنده Snapdragon 845 واقعیت انکارناپذیری در این گوشی است که در این خبرها نیز به آن اشاره شده است؛ به جز این مورد در خبرهای جدید به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقاء 128GB نیز اشاره شده که از طریق اسلات حافظه قابل ارتقاء خواهد بود. دوربین‌های بخش پشتی دستگاه یک ترکیب دوگانه 12+8MP‌ خواهند بود و در جلو هم یک دوربین 12 مگاپیکسلی وجود دارد. البته طبق برخی خبرهای تازه ظاهرا ترکیب دوربین‌های بخش پشتی 12+16MP است که از سنسور اعلام نشده‌ای متعلق به شرکت سونی در آنها استفاده می‌شود.

ظرفیت باتری طبق اطلاعات منبع اول 3,980mAh در نظر گرفته شده اما منبع دوم ظرفیت باتری را کمتر و 3,420mAh تخمین می‌زند. حضور 5G در این گوشی یکی از موارد ابهام‌برانگیزی ست که یکی از منابع به آن اشاره کرده که البته با توحه به آمده نبودن زیرساخت‌های اپراتوری شاید حضور آن در این مدل چندان منطقی به نظر نرسد. اندروید 8 Oreo، پوسته Sense 10 و پلتفرم فشاری Edge Sense 2.0 از جمله دیگر گزینه‌های اشاره شده در مورد این گوشی ست که طبق شایعات در ماه آوریل با قیمتی در حدود 880 دلار (که در هر منطقه نیز با تفاوت همراه است) به بازار ارائه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ