اعتبار زمانی « شارژ 100 برابر ایرانسل » 30 روزه شد

0
2077
100 برابر اعتبار هدیه ایرانسل

در پی استقبال گسترده مشترکان از طرح «کد شگفتی‌های ایرانسل»، اعتبار زمانی استفاده از « شارژ 100 برابر ایرانسل » به 30 روز افزایش یافت. از ابتدای شهریور، مشترکین این طرح می‌توانند از زمان  فعالسازی طرح منحصر به فرد خود در «کد شگفتی‌های ایرانسل»، صرف نظر از زمان فعال سازی، به مدت 30 روز از مزایای این طرح برخوردار شوند.

Sponsored

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از ابتدای شهریور، مشترکین « شارژ 100 برابر ایرانسل » می‌توانند از زمان  فعالسازی طرح منحصر به فرد خود در «کد شگفتی‌های ایرانسل»، صرف نظر از زمان فعال سازی، به مدت 30 روز از مزایای این طرح برخوردار شوند. در دور گذشته طرح فوق، مهلت استفاده از اعتبار هدیه 100 برابری، تا پایان همان ماه تقویمی امکان پذیر بود.

گفتنی است در طرح «کد شگفتی های ایرانسل» که ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل طراحی شده، مشترکان می توانند با ارسال یک پیامک به شماره ۴۴۴۴ و یا شماره گیری کد دستوری #۱*۴۴۴۴* ، از طریق سامانه هوشمند ایرانسل و با توجه به میزان مکالمه معمول شان، یک طرح پیشنهادی منحصر به خود انتخاب و  ۱۰۰ برابرِ هزینه پرداختی، اعتبار مکالمه ایرانسلی هدیه دریافت کنند. به عنوان مثال، مشترکان با پرداخت ۲۰۰ تومان در روز هفتم مردادماه، ۲۰ هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی بعد از اولین تماس خود دریافت خواهند کرد و تا 30 روز مهلت دارند از آن استفاده کنند.

100شارژ 100 برابر ایرانسل - برابر اعتبار هدیه ایرانسل

براساس این گزارش، هر مشترک با شماره‌گیری کد #۱*۴۴۴۴*، طرح مختص به خود را مشاهده می‌کند. این طرح‌ها با توجه به میزان مصرف مشترکان به روزرسانی می‌شوند. مشترکان جدید ایرانسل هم می‌توانند یک روز پس از فعال‌سازی سیم کارت، با پرداخت 5هزار تومان، از 500هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی استفاده کنند.

مشترکانی که از طرح جزیره هوشمند ایرانسل استفاده می‌کنند هم می توانند به طور همزمان از طرح کد شگفتی‌های ایرانسل استفاده نمایند.

اطلاع از باقیمانده اعتبار هدیه مکالمه طرح کد شگفتی‌های ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #۴۴۴۴*۱۴۱* امکان پذیر می‌باشد.

ارسال یک پاسخ