بوی خوش پرچمدار HTC؛ مشخصات وان M10 افشا شد

0
2673
افشای اطلاعات گوشی htc one m10 با کد نام perfume

وان M10: هنوز تا ارائه رسمی پرچمدار نسل بعدی HTC به بازار فاصله زمانی مشخصی باقی مانده است اما به تازگی اطلاعاتی در مورد این گوشی منتشر شده که آن را از لحاظ ظاهری مشابه One A9 نشان می‌دهد. پرچمدار HTC که One M10‌ نامیده و در حال حاضر از کد نام Perfume برای نامیدن آن استفاده می‌شود به یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی مجهز است.

اطلاعات جدید در مورد این گوشی به نقل از منبع آشنای evleaks منتشر شده که با توجه به سابقه روشن آن در ارائه اطلاعاتی از این دست تا حدودی زیادی می‌توان به این اطلاعات تکیه کرد. صفحه‌نمایش 5.1 اینچی One M10 از وضوح 2560×1440 پیکسل یا QHD بهره می‌برد و فناوری ساخت آن نیز درست همانند One A9 از نوع AMOLED است. در بخش پردازش این گوشی از چیپ‌ست Snapdragon 820 استفاده می‌شود و 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (که 23 گیگابایت آن در دسترس کاربران قرار دارد) در آن حضور خواهد داشت.

افشای اطلاعات گوشی htc one m10 با کد نام perfume

در بخش دوربین طراحان با نتیجه نگرفتن از پروسه ساخت دوربین One M9، بار دیگر به سراغ ایده اختصاصی خود یعنی دوربین التراپیکسلی رفته‌اند و در One M10‌ به گفته evleaks از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فناوری التراپیکسلی استفاده شده است. این دوربین از اتوفوکوس لیزری و لرزه‌گیر اپتیکال برخوردار بوده و می‌توان انتظار داشت که فیلم‌برداری 2160p یا 4K نیز در لیست امکانات آن حضور داشته باشد. در مورد دوربین دوم اطلاعات به دست آمده به حضور OIS یا لرزه‌گیر اپتیکال تعلق دارد که در صورت صحت یکی از اولین دوربین‌های سلفی مجهز به این قابلیت خواهد بود.

یک نکته منفی در طراحی One M10 برای دوست‌داران موسیقی حذف اسپیکرهای دوگانه بالا و پایین صفحه‌نمایش همانند A9 است که با وجود ایجاد طراحی یکدست‌تر، از کیفیت صوتی دستگاه مطمئنا خواهد کاست. حسگر اثر انگشت M10 همانند A9 در دکمه در نظر گرفته شده زیر صفحه‌نمایش قرار دارد. HTC One M10 با سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشملو و لانچر اختصاصی سنس 8 ارائه می‌شود و طبق اطلاعات به دست آمده نباید چشم به راه آن در نمایشگاه پیش روی MWC 2016 در بارسلون اسپانیا بود.

منبع

ارسال یک پاسخ