ال جی V30 یک گوشی کشویی با دو صفحه‌‌نمایش خواهد بود؟

0
7285
ال جی V30 یک گوشی کشویی با دو صفحه‌‌نمایش خواهد بود؟

ال‌جی در طی دو سال گذشته دو گوشی پرچمدار را در سال ارائه می‌کند که اولی در سری G و دومی در سری V قرار دارد. امسال پس از موفقیت نسبی مدل V20 انتظار مشاهده مدلی پیشرفته‌تری را در این کلاس داریم که طبیعتا می‌تواند ال جی V30 نام داشته باشد. امروز اطلاعاتی از یک منبع جدید در مورد ال جی V30 به دست آمده که در صورت محقق شدن این ادعاها،‌با دیوایسی خاص و جذاب روبرو خواهیم بود. در دو سال گذشته هر دو گوشی V10 و V20‌ دارای صفحه‌نمایش مجزایی بر بالای پنل اصلی بودند که اطلاعاتی را به فراخور منو به نمایش می‌گذاشتند این صفحه‌نمایش خود منجر به افزایش بیش از اندازه طول گوشی شده و امسال ظاهرا ال‌جی قرار است تدبیر جالبی را در مورد این صفحه‌‌نمایش بیندیشد که همچنان آن را حفظ می‌کند اما آن را از دید پنهان می‌سازد.

ال جی V30 یک گوشی کشویی با دو صفحه‌‌نمایش خواهد بود؟

طبق خبرهای منتشر شده LG V30 حداقل طبق یکی از طرح‌های قدیمی در دسترس قرار گرفته از سوی Evleaks ظاهرا یک گوشی کشویی خواهد بود که صفحه‌نمایش دوم آن در زیر قرار داشته و با اسلاید کردن گوشی رو به خارج می‌توان به این صفحه‌نمایش که اطلاعات تکمیلی در مورد هر اپ ارائه می‌کند دست پیدا کرد. این صفحه‌نمایش همچنین می‌تواند حاوی یک کیبورد مجاری نیز باشد و بدین‌ترتیب فضای صفحه‌نمایش اصلی را بیش از پیش گسترده‌تر کند.

ال جی V30 یک گوشی کشویی با دو صفحه‌‌نمایش خواهد بود؟

تصاویر دیگری نیز از این گوشی در دسترس قرار گرفته که کاربردهای دیگر صفحه‌نمایش دوم در V30 را نشان می‌دهد. برخی منابع نیز از V30 با عنوان اولین گوشی پرچمدار ال‌جی با صفحه‌نمایش OLED یا دو صفحه‌نمایش OLED یاد می‌کنند.

برای دیدن V30 که احتمالا در سپتامبر عرضه می‌شود حداقل 3 تا 4 ماه دیگر به انتظار نشست.

منبع

ارسال یک پاسخ